اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد:

اعزام 300 بسیجی اسدآبادی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: در آستانه سال نو 300 نفر از بسیجیان شهرستان اسدآباد به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

اعزام 300 بسیجی اسدآبادی به مناطق جنگی

فیروز محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با بیان اینکه هر ساله جمعی از بسیجیان به منظور آشنایی با مناطق عملیاتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق جنگی اعزام می‌شوند، اظهار داشت: بسیجیان با هوشیاری، بیداری و آگاهی خود معنویت دینی و بصیرت سیاسی خود را نسبت به هر زمان دیگری با شناخت از دشمنان و توطئه‌های شوم آنها افزایش داده‌اند و اعزام بسیجیان به این مناطق جنگی نیز موجب لمس و درک بیشتر فضای جبهه و جنگ و خنثی کردن اهداف شوم دشمنان می‌شود.

وی حضور انسجام یافته بسیجیان در میعادگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس را مهم‌ترین عامل مبارزه با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروزه بسیجیان و ملت ایران به عنوان الگو در بین جهانیان مطرح شده‌اند و جوانان و نوجوانان با الگوپذیری از شهدا و ادامه دادن راه و اهداف این بزرگ‌مردان تاریخ و انقلاب در برابر جنگ نرم دشمنان ایستادگی و مقابله خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد هدف از این اعزام را پیمان با شهدای هشت سال دفاع مقدس، پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بهره‌گیری از ارزش‌های معنوی راهیان نور، آشنایی بیشتر نسل جوان جامعه با این فضا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان خواند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سهم شهرستان اسدآباد از اعزام بسیجیان به منطق عملیاتی و جنگی 300 نفر است، خاطرنشان کرد: از این تعداد تقریباً 120 نفر خواهر و 180 نفر برادر هستند.

محمودی یادآور شد: اردوی راهیان نور در اسدآباد از 26 اسفندماه به مدت چهار روز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول