اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کیار:

ولایت‌مداری شاخصه بارز بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کیار گفت: ولایت‌مداری شاخصه اصلی و بارز بسیجیان است.

ولایت‌مداری شاخصه بارز بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ذبیح‌الله یوسفی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان پایور، وظیفه و بسیجی این ناحیه، اظهار داشت: تفکر و اراده بسیجی حلال مشکلات بزرگ در جامعه است.

وی ادامه داد: هر گوشه‌ای از کشور که نیاز باشد، بسیج وارد عمل می‌شود و برکات و خیرات وافری از خود بر جای می‌گذارد.

یوسفی اظهار داشت: بسیج با اشاره ولی زمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و با فرمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، طی طریق می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه کیار ولایت‌مداری را نشانه بارز بسیجیان عنوان و گفت: بسیج در قالب جناح، حزب و گروه نمی‌گنجد و مصالح انقلاب و حفظ دستاوردهای ارزشمند آن را ملاک و معیار عمل می‌داند.

وی مهم‌ترین پیام بسیج را حمایت از ولایت فقیه و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دانست و افزود: یقینا تا سالیان دراز نیز این حس ماندگار خواهد بود.

یوسفی در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن با تأکید بر اینکه تفکر اسلامی به دنبال ایجاد حکومت اسلامی است، تصریح کرد: تفکر مادی می‌خواهد حکومت اسلامی را از بین ببرد و امروز درگیر چنین جنگ طاقت‌فرسا هستیم.

وی جنگ نرم را نیازمند ابزار دانست و گفت: باید از ابزار فرهنگی نفوذپذیر در ذهن و فکر مردم استفاده کرد و ملت را در صحنه نگه‌ داشت.

فرمانده سپاه ناحیه کیار ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه را گامی موثر در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: بصیرت و آگاهی باید در مردم ایجاد شود تا بتوانیم در ماندگاری انقلاب گام‌های بزرگ بر داریم.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان نسل امروز برای نهادینه کردن راه و هدف شهدا را حائز اهمیت برشمرد و افزود: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ و دوران انقلاب اسلامی ایران است که باید از آن صیانت و پاسداری کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول