اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد

ترس غرب از تولید بمب اتم نیست / دشمنان توانمندی جوانان ایرانی را برنمی‌تابند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ترس دشمنان از برنامه‌های هسته‌ای ایران به خاطر تولید بمب‌‌ اتم نیست بلکه آنها توانمندنی و خلاقیت جوانان ایران و خوداتکایی این ملت آزاده را برنمی‌تابند.

ترس غرب از تولید بمب اتم نیست / دشمنان توانمندی جوانان ایرانی را برنمی‌تابند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی بسیجیان کردستان که در سالن شهدای گمنام پادگان توحید برگزار شد اظهار کرد: امروز دیگر دشمن با توپ و تانک ما را تهدید نمی‌کند بلکه تمام توان خود را بر روی جنگ نرم گذاشته است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس پیامدهای جنگ نرم را فراتر از عواقب جنگ سخت خواند و گفت: مقابله با جنگ نرم نیازمند تولید قدرت نرم است و این تنها با افزایش بصیرت میسر خواهد بود.

به گفته وی، ملت ایران در عرصه جنگ سخت در طول 8 سال جنگ تحمیلی با دست خالی امتحان خود را به بهترین شکل ممکن پس داد و دشمن را برای همیشه مجبور به عقب‌نشینی کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: دشمن یقین پیدا کرده که با جنگ فیزیکی نمی‌تواند به ایران اسلامی کوچکترین ضربه‌ای وارد کند.

علیخانی تصریح کرد: هدف امروز دشمنان تسخیر روح و فکر ملت مسلمان و آزاده ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف دست به هر توطئه و اقدامی دست می‌زنند.

به گفته وی، تنها راه مقابله با دشمنان در میدان جنگ نرم ایجاد قدرت نرم است که از طریق افزایش سطح بصیرت و روشنگری در جامعه امکان‌پذیر خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: جوانان متعهد، معتقد و ولایت‌مدار ایران اسلامی افسران جنگ نرم ایران اسلامی هستند و باید با پیروی و تبعیت از شهدا و رزمندگان انقلاب پیشرو این میدان باشند.

علیخانی از وبلاگ‌نویسان به عنوان تاثیرگذارترین اقشار جامعه در تنویر افکار عمومی نام برد و افزود: رسالت وبلاگ‌نویسان بسیجی در میدان جنگ نرم بسیار سنگین‌تر از سایر افراد جامعه است.

وی از وبلاگ‌نویسان بسیجی به عنوان چکیده‌ای از لشکریان مخلص خدا نام برد و افزود: شما در مسیری گام نهاده‌اید که امت اسلامی با حرکت در آن بدون هیچ آسیبی به هدف می‌رسد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به اهداف والای بسیج مستضعفین اشاره کرد و افزود: دفاع از اعتقادات و انجام وظایف و تکالیف شرعی به بهترین شکل، مهم‌ترین هدف بسیج است.

علیخانی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری بسیجیان به عنوان مدافعان اصلی انقلاب از سیره بزرگان، فراگیری قرآن مجید و عمل به دستورات آن از مهم‌ترین استراتژی‌های بسیج است که با جدیت در قالب آموزش‌ها و برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود.

وی تلاش در راستای تقویت روحیه خودباوری در بین بسیجیان را از دیگر اهداف بسیج مستضعفین عنوان کرد و  بصیرت‌افزایی و روشنگری در بین بسیجیان را از دیگر اهداف مهم در سازمان بسیج مستضعفین برشمرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مهم‌ترین هدف بسیج مستضعفین این است که بسیجیان مخلص و متعهد به انقلاب و ولایت از لحاظ مهارتی در عرصه‌های مختلف رشد پیدا کنند و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بپیمایند.

علیخانی افزود: بسیجیان ما باید به اندازه‌ای توانایی داشته باشند که بتوانند در برابر هر نوع تهدید دشمنان به بهترین شکل ممکن عکس‌العمل نشان دهند.

وی به توانایی‌های نیروهای سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروزه به خاطر تلاش نیروهای سپاهی و بسیجی ایران اسلامی از نظر تجهیزات نظامی جزو کشورهای مطرح دنیاست.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ترس دشمنان از برنامه‌های هسته‌ای ایران به خاطر تولید بمب‌‌های اتم و تجهیزات نظامی نیست بلکه وحشت آنها توانمند‌ی و خلاقیت جوانان ایران و خوداتکایی این ملت آزاده را بر نمی‌تابند.

علیخانی در پایان ترس دشمنان را ناشی از عدم تسلط آنان بر ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با تکیه بر خدا و تبعیت از ولایت راه هزار ساله دشمنان را چند ساله پیموده و در بسیاری از حوزه‌ها در جهان حرف نخست را می‌زند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول