اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اقتصادی استانداری گلستان:

از طرح‌های دستگاه‎های اجرایی گلستان بیش از 22 هزار شغل ایجاد می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری گلستان گفت: آنچه که از 887 طرح دستگاه‎های اجرایی استان جمع‌آوری شده چیزی حدود 22 هزار و 95 نفر شغل در استان ایجاد می‎شود.

از طرح‌های دستگاه‎های اجرایی گلستان بیش از 22 هزار شغل ایجاد می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان یدالله وفایی بعد از ظهر امروز در یازدهمین کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: تسهیلات مورد نیاز طرح مذکور به 2 هزار و 500 میلیارد تومان نیازمند است که آورده متقاضیان یک‌هزار و 40 میلیارد تومان با مجموع سرمایه‎گذاری 3‎ هزار و 560 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: استان گلستان در سال جهاد اقتصادی کارهای بسیار خوبی را در زمینه اشتغال به انجام رسانده است و باید از همه دستگاه‎های اجرایی، بانک‎ها و فرمانداران شهرستان‎ها تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری گلستان یادآور شد: سرانه هر شغل به لحاظ ماهیت 161 میلیون تومان است و این آمارها باید مرتبا به‌روزرسانی شود بنابراین طرح‎های جدیدی که مجوز به آنها داده می‎شود و از پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار هستند باید زودتر اعلام کنند.

وفایی با اشاره به افزایش میزان سرانه اشتغال خاطر نشان کرد: به لحاظ ماهیت طرح چون بخش خدمات و اصناف را زیاد کردیم رقم اشتغال رقم درشتی است لذا اگر این عدد را با طرح‎هایی که ماهیت خدماتی دارند و یا اصناف، مشاغل خانگی و خوداشتغالی در نظر بگیریم این سرانه پایین خواهد آمد.

وی گفت: میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ورزش و جوانان از جمله اداراتی بودند که برای طرح‎های خود مجوز گرفته و این طرح‎ها دارای پیشرفت فیزیکی بوده‎ که به کارگروه اشتغال معرفی کرده‎اند.

وفایی در پایان از همه دستگاه‎ها خواست که آمار طرح‎های خود را هر چه زودتر اعلام کنند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول