اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

اخذ تست الکل از رانندگان در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عملیاتی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: در طول نوروز از رانندگان تست الکل و مواد مخدر گرفته می‌شود.

اخذ تست الکل از رانندگان در زنجان

علی قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه رانندگان  در استان زنجان در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه  استقرار واحدهای گشتی، تهیه بروشور و بنر با پیام‌های مختلف ترافیکی از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان زنجان در ایام نوروز است، خاطرنشان کرد: هماهنگی با صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور پخش برنامه‌های نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

سرپرست معاونت عملیاتی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه کنترل ناوگان مسافربری و اخذ تست‌های الکل و مواد مخدر از رانندگان به منظور برقراری نظم و حفظ رفاه مسافران صورت می گیرد، اضافه کرد: اهدای هدیه به مناسبت تحویل سال نو در قرارگاه‌های پلیس راه به نخستین مسافران ورودی به استان زنجان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی استان زنجان است.

وی با تاکید بر همکاری نیروی انتظامی با مراجع قضایی استان زنجان در طول ایام تعطیلات، تصریح کرد: معرفی رانندگان پر خطر و رسیدگی به جرایم آن‌ها از جمله اقدامات نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از حوادث ناگوار در استان است.

قربانی به برقراری ترافیک خاص در برخی از ایام نوروز به ویژه 13 فروردین اشاره کرد و افزود: راهنمایی گردشگران و مسافران نیز از برنامه‌های نیروی انتظامی استان زنجان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول