اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

وزیر ارشاد 5 میلیارد برای مجتمع گلشن بجنورد کمک کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از قول مساعد کمک پنج میلیارد ریالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازسازی مجتمع سینمایی گلشن بجنورد خبر داد.

وزیر ارشاد 5 میلیارد برای مجتمع گلشن بجنورد کمک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسین ثابت‌قدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کمک مقام عالی وزارت ارشاد در آیین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از سوی رئیس سازمان سینمای کشور به استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه با اختصاص این اعتبار کار بازسازی و تجهیز سالن سینما گلشن بجنورد آغاز می‌شود، تصریح کرد: این سالن فاقد صوت مناسب، پرده سینما و صندلی مناسب است.

ثابت‌قدم همچنین از قول مساعد مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران برای تجهیز دفتر سینمای جوان بجنورد خبر داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: بر همین اساس قرار شد تا 800 میلیون ریال اعتبار به منظور تجهیز و تأمین دفتر مستقل سینمای جوان اختصاص یابد.

وی اظهار داشت: این مصوبات در حاشیه اختتامیه یازدهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بجنورد انجام شد.

ثابت‌قدم در ادامه با اشاره به پیش بینی برنامه فرهنگی "به استقبال بهار" از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: این برنامه در قالب گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از افراد برتر که حائز رتبه‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی در رشته‌های گوناگون فرهنگی و هنری شده‌اند، تجلیل به عمل می‌آید.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این همایش فرهنگی و هنری برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی و نمایش کمدی به اجرا در خواهد آمد، گفت: اجرای نمایشنامه کمدی را حمید محبی از کمدین‌های معروف کشور بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه اصحاب فرهنگ و هنر استان امسال در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه قرار است تا این گونه برنامه‌ها همه ساله با مشارکت انجمن‌های فرهنگی و هنری برگزار شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول