اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عیادت مشاور وزیر ارشاد از محبت و عزیزی

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر ارشاد و مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران از محمد جواد محبت و احمد عزیزی عیادت کردند.

عیادت مشاور وزیر ارشاد از محبت و عزیزی
حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در این بازدید که مدیر عامل صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، هنرمندان و روزنامه‌نگاران، مشاور و مسئول برنامه‌ها و پیگیری‌های ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اعضای روابط عمومی این وزارتخانه حضور داشتند، سلام سید محمد حسینی، وزیر ارشاد را به این دو شاعر گران‌سنگ کرمانشاهی رساندند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت جسمانی احمد عزیزی پس از عیادت مقام عظمای ولایت از وی بهبود یافته و امید می‌رود با افزایش سطح هوشیاری پزشکان قادر به عمل جراحی بر روی او شوند.
شایان ذکر است، احمد عزیزی شاعر انقلاب و اهل‏ بیت از 26 اسفند 87 به علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بخش آی‏سی‏یو بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری است و مدتی پیش از کمای بلند مدت خارج شد.
استاد محمدجواد محبت نیز شاعر و چهره‏ نام‌‏آشنای ادب معاصر ایران آبان‌ماه امسال بر اثر عارضه سکته قلبی در بیمارستان امام سجاد کرمانشاه بستری شد.
وی در سال‌های ستم‌شاهی با سرودن اشعار اعتراضی نسبت به اوضاع و احوال نابسامان آن زمان به صف مبارزان پیوست و پس از انقلاب‌ یکی از هنرمندان پیرو خط امام شد.
این شاعر کرمانشاهی در دوران دفاع مقدس اشعار حماسی را در پاسداشت رشادت‌های رزمندگان اسلام سرود و از سوی مجامع ادبی عنوان «ملک الشعرای دفاع مقدس» را گرفت.
انتهای پیام/ص20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول