اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای افتتاح چند طرح

وزیر ارشاد به خراسان شمالی سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اواسط هفته آینده به این استان سفر می‌کند.

وزیر ارشاد به خراسان شمالی سفر می‌کند

حسین ثابت‌قدم‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این سفر 23 اسفند به خراسان شمالی و به منظور افتتاح چند طرح عمرانی صورت می‌گیرد.

وی شرکت سید محمد حسینی در آیین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که با شرکت هفت استان کشور صورت می‌گیرد، را از دیگر برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان عنوان کرد.

ثابت‌قدم‌وحید با اشاره به اینکه در سفر وزیر ارشاد به استان نگارخانه بجنورد به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: برای اجرای این پروژه که از محل مصوبات دور دوم سفر دولت به خراسان شمالی بوده 12 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی افتتاح خانه‌های دیجیتال در بجنورد و شیروان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دانشگاه بجنورد، را از دیگر طرح‌های پیش بینی شده برای افتتاح در سفر حسینی به خراسان شمالی برشمرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این سفر همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی را به منظور بررسی مسائل حوزه فرهنگ برگزار خواهند کرد.

وی برگزاری نشست خبری با خبرنگاران، نشست با فعالان فرهنگی استان و ... را از برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خراسان شمالی اعلام کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول