اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز عنوان کرد

ارسال آثار متنوع به دبیرخانه دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از ارسال آثار متنوع به دبیرخانه دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی خبر داد.

ارسال آثار متنوع به دبیرخانه دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید رضا علوی اظهار داشت: آثار دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی با کیفیت بسیار بالاتر و پیشرفت‌های تکنیکی نسبت به آثار نخستین دوره مواجه هستند و شاهد وجود آثار برجسته‌ای در میان آثار ارسالی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی به ابتکار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد و با استقبال گسترده هموطنان هنرمند ما مواجه شد به شکلی که تا پایان زمان دریافت آثار، بیش از 5 هزار تخم‌مرغ رنگی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در نهایت آثار برتر از میان این آثار انتخاب و معرفی شدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز تاکید کرد: امسال پس از اعلام فراخوان آثار برای دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی، آثار ارزشمندی از سراسر کشور به دبیرخانه رسیده است.

علوی با اشاره به اعلام تاریخ 25 اسفندماه به‌عنوان پایان مهلت دریافت آثار جشنواره گفت: مصمم بودیم تاریخ دریافت آثار را تمدید نکنیم و طبق زمان‌بندی قبلی جشنواره را برگزار کنیم اما با توجه به حجم بالای آثاری که در حال ارسال به دبیرخانه جشنواره است، این احتمال وجود دارد که تیم برگزاری نسبت به تمدید زمان دریافت آثار تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به جوایز دومین جشنواره تخم‌مرغ نوروزی افزود:  نفر اول دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی به جز لوح قدردانی، 7 میلیون ریال، نفر دوم  5 میلیون ریال و نفر سوم 3 میلیون ریال جایزه نقد دریافت می‌کنند و به 10 نفر برگزیده 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ادامه داد: در این جشنواره همچنین به یک اثر برگزیده مردمی و یک اثر ویژه که توسط کودکان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده باشد، جوایزی از سوی ستاد برگزاری این جشنواره اهدا می‌شود.

علوی تاکید کرد: برای تمام شرکت‌کننده‌ها گواهی شرکت در دومین جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی داده خواهد شد و تصویر آثار برگزیده در کتاب جشنواره به چاپ می‌رسند.

وی در ادامه از عموم هموطنان دعوت کرد تخم‌مرغ‌های رنگی نوروزی خود را تا مهلت باقی مانده به دبیرخانه جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی ارسال کنند.

دومین دوره جشنواره تخم‌مرغ‌های نوروزی با دعوت از عموم علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره آثار هنری و تجسمی، کار خود را آغاز کرده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیایان امام خمینی، روبه‌روی مجتمع تجاری ابریشم، جنب بانک ملت، پلاک 265 دبیرخانه دومین جشنواره تخم مرغ‌های نوروزی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5568999- 0411تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول