اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان

کارمندان تربیت بدنی نمی‌توانند رئیس هیئت شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری تاکید کرد: بر اساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان کارمندان تربیت بدنی قانونا نمی‌توانند رئیس هیئت‌های ورزشی شوند.

کارمندان تربیت بدنی نمی‌توانند رئیس هیئت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، برانوش نیک‌بین عصر امروز در نشست با شماری از کارکنان تربیت بدنی خراسان شمالی در پاسخ به انتقادی در مورد منع قانونی نامزدی کارمندان تربیت بدنی برای شرکت در انتخابات هیئت‌های ورزشی گفت: این بخشنامه به خاطر وهن و شائبه‌ای که ممکن است ایجاد شود، صادر شده است.

وی افزود: هم اکنون چند نفر از معاونان تربیت بدنی در استان‌های مختلف را داشته که رئیس هیئت ورزشی بوده که به همین خاطر انتخابات جدید برگزار خواهد شد.

نیک‌بین با اشاره به اینکه اعضای مجمع هیئت‌های ورزشی نقش حساسی را در هیئت‌ها دارند، گفت: اعضای این هیئت‌ها نقش هیئت‌مدیره‌ای را داشته که بر عملکرد مدیرعامل نظارت دارد.

وی تصریح کرد: تمام پیشنهادهای هیئت‌ها از جمله پیشنهادهای رئیس هیئت باید در هیئت بررسی و به تصویب اعضا برسد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری در ادامه شمار ورزشکاران دارای بیمه ورزشی در این هیئت را در سطح کشور 250 هزار نفر اعلام کرد.

به گفته وی، این تعداد ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزش‌های روستایی و عشایری کشور فعالیت می‌کنند.

نیک‌بین همچنین از پیش‌بینی برگزاری مسابقات روستایی و عشایری به صورت سنتی خبر داد و افزود: بر همین اساس از سال آینده تمامی مسابقات روستایی و عشایری به صورت سنتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سیاست اصلی این فدراسیون برگزاری تمام مسابقات ورزش روستایی و عشایری به صورت سنتی و با همکاری ورزش در روستاها ست.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری در ارتباط با جایگاه کشتی‌های سنتی و ساماندهی این رشته‌ها در کشور یادآور شد: طبق هماهنگی که از سوی فدراسیون کشتی کشورمان و فدراسیون جهانی کشتی صورت گرفته در نظر است تمام کشتی های سنتی کشور زیر مجموعه فدراسیونی با همین عنوان فعالیت کنند که در حال حاضر این طرح در مرحله مطالعات است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول