اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

تفکیک معاونت‌های فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پروش کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان کرمان تفکیک می‌شوند.

تفکیک معاونت‌های فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پروش کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: در آینده نزدیک معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان کرمان تفکیک می‌شوند.

وی افزود: تفکیک این دو بخش به این علت است که حوزه پرورشی و فرهنگی و حوزه تربیت بدنی و سلامت باید مسیر رو به رشد را طی کنند.

شیخ‌بهایی بیان داشت: دین مبین اسلام برای تعلیم، تربیت و پرورش روح و روان انسان‌ها و رشد تکوین امت‌ها برنامه‌ای دقیق و کامل دارد.

وی ابراز داشت: هدف دین اسلام از تعلیم و تربیت پیراستن جان و دل انسان‌ها از جهل، گمراهی و نفاق و هدایت افکار به سوی توحید و سعادت است.

شیخ‌بهایی با اشاره به اینکه امور تربیتی در سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با هدف گسترش و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور آغاز به شکل‌گیری کرد، افزود: این نهاد تحقق امر تربیت را منوط به حضور مربی و فعالیت‌های رسمی غیر کلاسی در کنار آموزش‌های کلاسی می‌داند.

مدیرکل آموزش و پرروش استان کرمان انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب اسلامی به مدرسه‌ها و تربیت و بازسازی دانش‌آموزان در فضایی انقلابی و اسلامی را از جمله هدف‌های تشکیل امور تربیتی برشمرد.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: زمینه‌سازی برای ورود نگرش‌های دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نظام آموزش و پرورش و حفظ مدرسه‌ها از آفت‌های فرهنگی و سیاسی و همچنین شناخت و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی و عاطفی آنها و حفظ ارزش‌ها از دیگر هدف‌های تشکیل امور تربیتی است.

وی ابراز داشت: حضور فرهنگیان در صحنه بزرگ انتخابات و پیروزی مردم ایران در روز 12 اسفند ماه دل رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول