اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور جوانان استان اصفهان خبر داد

بلاتکلیفی ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور جوانان استان اصفهان گفت: با آمدن ابلاغ رسمی از وزارت ورزش و جوانان برای مدیر کل ورزش و جوانان استان پست را به مسئول جدید تحویل می‌دهم.

بلاتکلیفی ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی استان اصفهان

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی استان اظهار داشت: برای ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی باید ابلاغ رسمی مدیر کل ورزش و جوانان از وزارت ورزش و جوانان زده شود و تا زمانی که ابلاغ رسمی زده نشده است و هر کدام از این سازمان‌ها به صورت مستقل عمل کرده و سازمانی با عنوان اداره کل ورزش و جوانان نداریم.

وی در ادامه افزود: مدیران استان (استاندار و معاون سیاسی) اعلام کردند تا زمانی که ابلاغ رسمی از وزارت ورزش و جوانان زده نشود هر کدام از سازمان‌ها به صورت مستقل و جداگانه عمل می‌کنند و این وضعیت هم به حوزه جوانان و هم به حوزه ورزش خسارت وارد می‌کند.

مدیر کل امور جوانان استان اصفهان در ارتباط با سازمان ملی جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تا این لحظه بر حسب وظیفه انقلابی خود مانده و انجام وظیفه کرده‌ایم با توجه به اینکه هیچ بودجه و امکاناتی در اختیار نداریم.

وی نارضایتی خود از این وضعیت را چنین بیان داشت: در بسیاری از استان‌ها مدیران سازمان ملی جوانان پست خود را رها کرده و رفته‌اند.در سایر وزارتخانه ها مراسم تودیع و معارفه انجام می‌شود در صورتی که در مورد این دستگاه این اتفاق نیفتاده است.

امینی در مورد بی توجهی به حوزه جوانان تصریح کرد: هیچ توجهی به حوزه جوانان نمی‌شود و مسئولان دغدغه جوانان را ندارند.

وی در ارتباط با فعالیت در حوزه جوانان گفت: حوزه جوانان بسیار وسیع است و فعالیت در این حوزه باید با فکر، برنامه ریزی و کارشناسی دقیق صورت گیرد.

مدیر اداره کل امور جوانان استان اصفهان در پایان اظهار داشت: ما در انتظار ابلاغ رسمی از وزارت ورزش و جوانان برای مدیرکل ورزش و جوانان استان هستیم و با آمدن ابلاغ رسمی پست را تحویل می‌دهیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول