اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به اهتمام ستاد مرکزی راهیان‌نور

دایرة‌المعارف راویان دفاع مقدس تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: سند ملی و دایرة المعارف دفاع مقدس، به اهتمام معاونت راویان ستاد راهیان نور و توسط یکی از رزمندگان اهل قلم دفاع مقدس تدوین می‌شود.

دایرة‌المعارف راویان دفاع مقدس تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور، معاون امور راویان ستاد مرکزی راهیان نور از تدوین سند ملی و دایره‌المعارف راویان دفاع مقدس با اهتمام معاونت راویان ستاد راهیان نور توسط مرتضی مصطفوی خبر داد.

منصور عیوضی هدف از تدوین دایره‌المعارف راویان دفاع مقدس را ارائه یک مرجع واحد برای استفاده راویان و نیز محور قرارگرفتن آن برای تربیت راویان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برای تدوین این دایرة‌المعارف، گروه مستندسازی و تدوین معاونت راویان ستاد راهیان نور، با حضور در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی و نیز با مراجعه به رزمندگان دفاع مقدس، رزمندگان ارتش و سپاه، جهادگران سازندگی، مسولان کشوری و لشگری درگیر با جنگ، و استخراج سیره شهداء از طریق همرزمان و خانواده شهدا مشغول به کار خواهند شد.

با توجه به به وجود آمدن طبقات مختلف راویان در عرصه روایت دفاع مقدس و برنامه‌های راهیان نور و نیز اهتمام نهادهای مختلف به تربیت راوی دفاع مقدس، ستاد مرکزی راهیان نور با دغدغه از بین بردن پراکنده گویی در حوزه روایتگری جنگ و هدفمندکردن عملکرد راویان در راهیان نور، اقدام به تدوین یک سند ملی و دایره‌المعارف در حوزه روایتگری خواهد کرد. 

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول