اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 91

کشیدن سیگار در تاکسی‌های همدان ممنوع است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: از ابتدای سال 91 کشیدن سیگار داخل تاکسی‌های همدان ممنوع است.

کشیدن سیگار در تاکسی‌های همدان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی همدان، محمدجواد زارعی اظهار داشت: از ابتدای سال 91 با تاکسیرانانی که داخل تاکسی و در حین رانندگی سیگار می‌کشند برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه کشیدن سیگار در اماکن عمومی و داخل خودروهای عمومی ممنوع است، افزود: لذا این سازمان در ابتدای سال 91 و در راستای حفظ حرمت و تکریم شهروندان و سلامت خود تاکسیران، کشیدن سیگار را داخل تاکسی برای کلیه تاکسیرانان ممنوع اعلام کرده است و با خاطیان برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از همشهریان و مسافران تاکسی‌های سطح شهر خواست که در صورت رویت تخلف، مراتب را به سامانه 30004139-30001139 و تلفن گویای 2514242 و یا به صورت حضوری به بازرسان سازمان گزارش کنند.

وی جریمه کشیدن سیگار توسط تاکسیران را در مرتبه اول 200 هزار ریال و مرتبه دوم 200 هزار و سه روز توقف خودرو و در مرتبه سوم در صورت تکرار ارجاع به کمیته انضباطی و صدور حکم به محکومیت به مدت شش ماه تعلیق و یا ابطال کارت اعلام کرد.

زارعی خاطرنشان کرد: این مبالغ کاملاً قانونی است و به تصویب شورای اسلامی شهر همدان رسیده است.

وی گفت: این قانون توسط قریب به اتفاق تاکسیرانان تاکنون اعمال می‌شده است، لکن عده قلیلی همچنان حقوق مسافران را زیر پا می‌گذارند که ان‌شاء‌الله با همکاری مسافران و پیگیری سازمان این معضل رفع خواهد شد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول