اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 91 صورت می‌گیرد

تبدیل 883 تاکسی فرسوده اصفهان به خودرو‌های جدید

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان گفت: 883 تاکسی مدل 1380 به پایین دیگر نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که این تعداد نیز در طول سال آتی به خودروهای جدید تبدیل می‌شوند.

تبدیل 883 تاکسی فرسوده اصفهان به خودرو‌های جدید

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان اظهار کرد: تمامی تاکسی‌های مدل 1380 به پایین باید نو‌سازی شوند.

وی اضافه کرد: رانندگان این تاکسی‌ها در صورت مراجعه برای تبدیل تاکسی‌های خود به خودرو‌های جدید تا سقف 10 میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان با اشاره به اینکه وام دریافتی به منظور تبدیل تاکسی‌ها به خودرو‌های جدید به مدل خودرو انتخابی بستگی دارد، تصریح کرد: وام تبدیل تاکسی‌ها به خودرو‌های جدید از 5 میلیون تا 10 میلیون تومان با توجه به نوع خودروی انتخابی متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال جاری در شهرستان اصفهان 2 هزار و 258 تاکسی مدل 1380 به پایین وجود داشته است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 375 خودروی مدل 1380 به پایین به خودرو‌های جدید تبدیل شده‌ است.

عسگری‌نژاد تأکید کرد: 883 تاکسی مدل 1380 به پایین دیگر نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که این تعداد نیز در طول سال آتی به خودروهای جدید تبدیل می‌شوند.

وی به تاکسی‌های موجود در سطح شهرستان اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 9 هزار و 780 تاکسی در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد و خدمت‌رسانی به شهروندان را در سطح شهر انجام می‌دهند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهر اصفهان گفت: نو‌سازی ناوگان تاکسی‌رانی اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است و در سال 91 تمامی تاکسی‌های فرسوده شهر اصفهان به خودرو‌های جدید تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول