اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

ثبت نام 105 دستگاه تاکسی فرسوده در سایت ناوگان نوسازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر از ثبت نام 105 دستگاه تاکسی فرسوده در ملایر در سایت ناوگان نوسازی خبر داد.

ثبت نام 105 دستگاه تاکسی فرسوده در سایت ناوگان نوسازی

علی مسیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: یک هزار و 995 دستگاه تاکسی در حال حاضر در  ملایر  فعال هستند که از این تعداد 425 دستگاه خطی، 144 دستگاه نارون و 626 دستگاه گردشی هستند.

وی از خرید دو دستگاه خودرو جدید برای ناوگان گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی ملایر خبر داد و گفت: به دلیل   فرسوده بودن خودروهای گشت و بازرسی و سازمان تاکسیرانی ملایر اقدام به خرید دو دستگاه جدید کرده که در  حال حاضر در ملایر فعال هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر از ساماندهی ناوگان بار شهری ملایر و حومه خبر داد و گفت: از بهمن ماه تاکنون 260 نفر  از مالکان وانت بارها به سازمان مراجعه و ساماندهی شده‌اند.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: 5 هزار و 400 دستگاه وانت بار توسط سازمان تاکسیرانی در سایت ناوگان بار ثبت نام شده‌اند.

مسیبی از آغاز ثبت نام 105 دستگاه تاکسی فرسوده در ملایر در سایت ناوگان نوسازی در سال جاری خبر داد و گفت: تعداد 55 دستگاه نیز در حال پیگیری برای انجام ثبت نام هستند.

وی تصریح کرد: در این طرح به تاکسی‌هایی که 10 سال از عمر مفید آنها گذشته عنوان "فرسوده" اطلاق می‌شوند و در این سایت ثبت نام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر به اقدامات سازمان تاکسیرانی ملایر در سال جاری اشاره کرد و گفت: برقراری سرویس مدارس و همکاری با آموزش و پرورش و اختصاص 312 دستگاه تاکسی و نارون به این امر با نصب برچسب سرویس مدارس از جمله اقدامات بوده است.

وی نصب تابلوهای ایستگاه‌های تاکسی در برخی از خطوط  فاقد ایستگاه و تخصیص یک لاین از جایگاه سی ان جی  استقلال برای رفاه حال تاکسی‌داران در جنب ترمینال تهران و نصب سامانه پایش و اتوماسیون اداری از دیگر اقدامات  تاکسیرانی ملایر در سال جاری بوده است.

مسیبی در ادامه از بیمه بودن 800 نفر از تاکسیداران ملایر در تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: از این تعداد 720 نفر از طریق  تعاونی و مابقی نیز به  صورت خویش‌فرما بیمه هستند.   

وی از اختصاص 20 دستگاه تاکسی برای خطوط راه آهن ملایر خبر داد و ابراز داشت: تقدیر از تاکسیداران نمونه، برگزاری  مسابقات رالی برای رانندگان تاکسی و خانواده‌هایشان، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان با هدف بالا بردن  سطح  اطلاعات، قوانین و مقررات و ... از اقدامات این سازمان در طول سال جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ملایر با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: سازمان تاکسیرانی ملایر در راستای رفاه حال مسافران نوروزی و همشهریان طرح نظارت بر ورودی شهر و ترمینال‌ها و نظارت بر نظافت درون و بیرون تاکسی‌ها، گشت  و بازرسی و  نصب بنر و... را انجام خواهد داد.

وی در پایان گفت: مردم نیز می‌توانند به عنوان بازرسین افتخاری سازمان تاکسی‌رانی را یاری کنند و موارد تخلف را از طریق پیامک و یا تلفن به سازمان اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول