اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف نشان دادن توانمندی‌ بانوان

نمایشگاه جامعه زنان در هرمزگان گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه جامعه زنان با هدف نشان دادن توانمندی بانوان در قالب 40 غرفه در هرمزگان گشایش می‌یابد.

نمایشگاه جامعه زنان در هرمزگان گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برپائی این نمایشگاه گفت:‌ نمایشگاه جامعه زنان استان فرصتی برای ارائه توانمندی بانوان در بخش‌های مختلف است.

گل‌محمد بامری با اشاره به تهدیدات دشمنان در اخلال روند فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد نوسان در بازار ارز و طلا اظهار داشت: دشمن در یک پروسه زمانی مشخص و با همکاری عوامل خود سعی کرد در روند جاری امور اقتصادی و بازار اخلال ایجاد کند.

وی اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی دولت و حضور با شکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه نقشه‌ها و توطئه‌هایش خنثی شد لذا در صدد این هستند که بتوانند حضور مردم را در عرصه انتخابات کمرنگ جلوه دهند که مطمئن هستیم این بار نیز شکست سختی را متحمل خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان همچنین برپایی نمایشگاه جامع زنان استان را فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی‌های زنان استان در بخش‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: نمایشگاه باید زمینه‌های مدیریتی، هنری، صنایع دستی، ورزشی، آشپزی، پوشاک، صنایع غذایی ، خلاقیت‌ها و سایر توانمندی‌های بانوان گمنام را فراهم کند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان نیز در این جلسه گفت: نمایشگاه جامعه زنان با هدف نمایش توانمندی و نقش آفرینی زنان هرمزگانی و با محوریت موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، سلامت و ورزش، اطلاع‌رسانی و دستاوردهای بانوان برگزار می‌شود.

پری صیادی افزود:‌ نمایشگاه جامعه زنان با هدف نمایش توانمندی و نقش آفرینی زنان هرمزگانی و با محوریت موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، پزشکی، سلامت و ورزش، اطلاع‌رسانی و دستاوردهای بانوان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در راستای اهداف برنامه پنجم و طرح تحول اجتماعی ارتقای خودباوری و امید در جمعیت بانوان، معرفی الگوهای خانواده پویا و پایدار، معرفی الگوهای تاثیر‌گذار بانوان در توسعه فرهنگی اجتماعی و خانواده، معرفی محصولات و تولیدات کار شده توسط ‌بانوان در تمام بخش‌ها برپا می‌شود.

صیادی افزود: این نمایشگاه دارای 40 غرفه مختلف است که فعالیت‌ها و توانمندی زنان را ارائه می‌کند و در کنار آن نیز فعالیت‌های جنبی شامل حلقه‌های گفت‌وگوی تخصصی در مهارت‌های مختلف، محفل قرآنی، جشنواره آشپزی، شب‌ شعر نیز صورت می‌گیرد.

انتهیا پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول