اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

400 دانش‌آموز دختر از نمایشگاه جامع زنان هرمزگان بازدید کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: از ابتدای برپایی این نمایشگاه بیش از 400 دانش‌آموز دختر از این نمایشگاه بازدید کردند.

400 دانش‌آموز دختر از نمایشگاه جامع زنان هرمزگان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در نمایشگاه جامع زنان هرمزگان اظهار داشت: این دانش‌آموزان ضمن بازدید از این نمایشگاه از آموزش‌هایی که در غرفه‌ها ارائه می‌شود نیز بهره‌مند شده‌اند.

وی از جمله این آموزش‌ها را آموزش بانک‌پذیری، آشپزی، صنایع دستی و نگه‌داری گل‌های تزئینی عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان ادامه داد: نمایشگاه جامع زنان هرمزگان در حالی طی روزهای اخیر به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی اجتماعی در این استان مطرح شده که به عقیده بسیاری از کارشناسان و مسئولان، لزوم برگزاری این چنین رویدادی در سایر استان‌ها نیز احساس می‌شود.

صیادی بیان داشت: این نمایشگاه که یکی از دستاوردهای دور جدید مدیریتی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان است، توانسته در سطح مناسب و قابل توجهی دیدگاه‌ها را به سمت خود جلب کند.

نخستین نمایشگاه جامع زنان هرمزگان از روز پنج‌شنبه 18 اسفند در محل پارک جنگلی بندرعباس آغاز به کار کرده و تا روز چهارشنبه 24 اسفند نیز برپا خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول