اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف نهبندان:

بقاع متبرکه بهترین جایگاه در لحظه تحویل سال نو هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهبندان بقاع متبرکه را بهترین جایگاه برای تحویل سال نو عنوان کرد.

بقاع متبرکه بهترین جایگاه در لحظه تحویل سال نو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد الهی اظهار داشت: با عنایت به فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) که فرمودند ما می‌خواهیم در سایه این امام‌زادگان مردم به آرامش برسند بدیهی است که اجرای این طرح با استفاده از استعدادهای هر بقعه و امکانات لازم نسبت به جذب حداکثری هم‌وطنان بسیار مؤثر است.

وی افزود: می‌توان از فرصت به وجود آمده با استفاده از ابزارهای نوین سامانه پیام کوتاه، بلوتوث، برگزاری کلاس‌های مشاوره و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی در راستای رسیدن به قطب فرهنگی تلاش کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهبندان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در سه امام‌زاده و بقاع متبرکه نهبندان گفت: نصب بنر خیر مقدم و پلاکادرهای عید نوروز و برگزاری مراسم باشکوه تحویل سال در جوار امام‌زادگان از اقدامات این اداره در اجرای طرح آرامش بهاری است.

الهی آماده‌سازی فضای محیط امام‌زادگان، تجهیز زائرسراها، نظافت عمومی مسجد، شارژ کپسول‌های اطفاء حریق، هماهنگی و اسکان نیروی انتظامی و هلال‌احمر استان، چاپ تقویم و ارائه گزارش عملکرد، تهیه پوستر مسجد مقدس و تهیه بروشور آشنایی با بقاع متبرکه استان و برپایی ایستگاه صلواتی و ایستگاه نقاشی را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به برگزاری جلسه اعضای هیئت امناء و تکمیل پرسنل و نیروهای خلاق و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود پذیرای هم‌وطنان و مسافران نوروزی هستیم.

الهی ادامه داد: پیش‌بینی استقبال از این طرح و استقبال سال گذشته با عنایت به لحظات روحانی تحویل سال نو و مردم مذهبی ایران بهترین مکان برای آغاز سال نو بقاع متبرکه نیز هست که با تدابیر اندیشیده شده استقبال مردم از این طرح از سال‌های گذشته بیشتر خواهد بود.

وی گفت: طرح آرامش بهاری و مراسم تحویل سال در امام‌زادگان سیدعلی(ع)، سیدناالحسین(ع) و مسجد مقدس حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول