اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

اداره سینمایی و سمعی و بصری جهش خوبی پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های اداره سینمایی و سمعی و بصری نسبت به گذشته جهش بهتری پیدا کرده است.

اداره سینمایی و سمعی و بصری جهش خوبی پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام محمد آفتابی گفت: فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری از گستردگی بالایی برخوردار است و نیاز است توجه ویژه ای به فعالیت‌های این حوزه شود.

وی افزود: امروز فعالیت‌های سینمایی نقش مهمی در تحولات فرهنگی دارند و بیشترین مخاطب مردم امروز در حوزه سمعی و بصری و فعالیت‌های این حوزه است؛ لذا تدوین برنامه‌های مناسب در این زمینه از ضروریات جامعه ماست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: بخش اعظم فعالیت‌های دشمنان متوجه نوجوانان و جوانان است و دشمنان در تلاشند تا از طریق بازی‌های رایانه‌ای فرهنگ خود را بر ذهن و روان جوانان ما غالب کنند؛ لذا در این راستا فعالیت‌های سمعی و بصری نیازمند گستردگی بیشتری است و حرکت برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای و برنامه‌های انیمیشن و پویانمایی از ضروریات جامعه ماست.

آفتابی ادامه داد: اداره امور سینمایی و  سمعی و بصری با همکاری مراکز دیجیتالی و انجمن سینمایی جوان تحرک بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته و در این راستا فعالیت‌های این حوزه در طول سال 90 به خوبی قابل مشاهده است.

وی اضافه کرد: در حوزه سینمایی و سمعی بصری در سال 90 برگزاری جشنواره فیلم کوتاه کودک منطقه‌ای غرب کشور به مدت 3 روز، جشنواره استانی فیلم کوتاه داستانی و مستند فجر با ارسال 96 فیلم به این جشنواره، شرکت در جشنواره رسانه‌های دیجیتال و کسب دو مقام در سطح کشور،  تهیه نرم‌افزار فروغ مه‌نگاران (ویژه زندگی نامه آیت‌الله سید مرتضی نجومی) و  راه‌اندازی سینماهای سه‌بعدی و پنج‌بعدی در فضای پارک‌ها و تعمیر و راه‌اندازی سینماهای پیروزی و آزادی، کسب مقام برتر در رشته پویانمایی در کرمان توسط انجمن سینمای جوان استان و کشف و امحاء بیش از 200 هزار نسخه سی‌دی و دی‌وی‌دی غیر مجاز از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه سینمایی و سمعی و بصری بوده است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول