اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در سومین روز جشنواره فیلم فجر

«تلفن همراه رئیس جمهور» در اصفهان نمایش داده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز در سومین روز جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی «بوسیدن روی ماه» همایون اسعدیان و «یک سطر واقعیت» به کارگردانی علی وزیریان در اصفهان نمایش داده می‌شود.

«تلفن همراه رئیس جمهور» در اصفهان نمایش داده می‌شود

حمید ندیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز به عنوان سومین روز از جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان هم‌چون روزهای گذشته سه فیلم در سینماهای ساحل، قدس و استاد فرشچیان در سانس‌های 16، 18 و 20 نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان از 17 بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرده است، بیان داشت: امروز فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی در سینما ساحل، «بوسیدن روی ماه» در سینمای قدس و «یک سطر واقعیت» در سینما فرشچیان به روی پرده می‌رود.

معاون سینمایی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مورد «تلفن همراه رئیس جمهور» بیان داشت: داستان این فیلم راننده یک وانت است که شماره قبلی تلفن همراه رئیس جمهور را خریداری می‌کند و مردم با شماره یاد شده تماس می‌گیرند و از رئیس جمهور خواهان کمک می‌شوند.

وی ادامه داد: در فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» مهدی هاشمی، اکبر عبدی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید یاسر، خشایار راد و افسانه ناصری بازی کرده‌اند.

ندیمی با بیان این مطلب افزود: فیلم «بوسیدن روی ماه» در سینمای قدس پس از اثر تحسین شده «طلا و مس» آخرین ساخته همایون اسعدیان است که همانند فیلم قبلی فضایی معنوی دارد و در آن بازیگرانی چون شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، حسن نجاریان، امیرحسین رستمی و نازنین خزایی بازی کرده‌اند.

وی درباره فیلم «یک سطر واقعیت» گفت: داستان فیلم درباره کسری و فروغ یک زوج روزنامه‌نگار است که در حرفه خود با نبود امنیت شغلی مواجه می‌شوند و با انتشار یک ماهنامه فرهنگی ادبی با مشکلات متعددی رو به رو می‌شوند و در آن مهراوه شریفی‌نیا و حسین یاری نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول