اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد

اکران رایگان فیلم "شکارچی شنبه" در سینمای دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه از اکران عمومی و رایگان فیلم سینمایی "شکارچی شنبه" در تنها سینمای فعال استان کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت خبر داد.

اکران رایگان فیلم "شکارچی شنبه" در سینمای دهدشت
آزاد خردمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: فیلم "شکارچی شنبه" فیلمی ضد صهیونیستی است که ماهیت کثیف آن‌ها را به خوبی برملا می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: با همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تنها سینمای استان در شهر دهدشت به اکران عمومی درآمد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه تمام بلیط‌ها را تقبل کرده، تصریح کرد: تماشای این فیلم برای عموم مردم در دو نوبت صبح و عصر رایگان است.
 خردمند یادآور شد: از چند روز قبل از طریق بنرهایی در سطح شهر اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گرفت.
وی اضافه کرد: اکران این فیلم در دو نوبت صبح و عصر از تاریخ 28 دی‌ماه تا یک بهمن‌ماه در سینما دهناد دهدشت ادامه خواهد داشت.
این مسئول امور فرهنگی با اشاره به اینکه این فیلم صدای صهیونیست‌ها را درآورد، بیان کرد: نیاز بود مردم بیشتر با زوایای پنهان جنایات این رژیم آشنا شوند که این فیلم به خوبی به این موضوع پرداخته است.
خردمند ابراز داشت: در آینده نیز فیلم‌هایی که نیاز جامعه باشد تهیه می‌کنیم و برای حمایت مردم به طور رایگان به اکران درخواهیم آورد.
شایان ذکر است فیلم سینمایی "شکارچی شنبه" به کارگردانی پرویز شیخ طادی با بازیگری دارین حمسه، آریه سوکیاسیان، علی نصیریان، امیریل ارجمند و مهدی فقیه روایتگر داستان کودکی است که در میان اقوام مختلف سفر می‌کند و از هر قوم ویژگی خاصی را می‌گیرد و از این طریق به ویژگی‌های ملیت خودش پی می‌برد.
گفتنی است 80 درصد فیلمبرداری "شکارچی شنبه" در طی اقامت 25 روز گروه فیلم‌ساز ایرانی در لبنان فیلمبرداری شده و 20 درصد آن در مناطق مختلفی از ایران نظیر چالوس و تهران انجام گرفته است.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول