اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در جشنواره فیلم فجر در اصفهان

«آمین خواهم گفت»، «چک» و «راه بهشت» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز در دومین روز جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان فیلم سینمایی «آمین خواهم گفت»، «چک» و «راه بهشت» اکران می‌شود.

«آمین خواهم گفت»، «چک» و «راه بهشت» اکران می‌شود

حمید ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز به عنوان دومین روز از جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان سه فیلم در سینماهای ساحل، قدس و استاد فرشچیان در سانس‌های 16 ،18 و 20 نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سومین جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان از 17 بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرده است، بیان داشت: امروز فیلم سینمای «آمین خواهم گفت» به کارگردانی سامان سالور در سینما ساحل، «چک» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار در سینما قدس و «راه بهشت» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در سینما فرشچیان نمایش داده می‌شود.

وی فیلم «آمین خواهم گفت» به کارگردانی سامان سالور را جدیدترین ساخته این کارگردان دانست و اضافه کرد: از نکات جالب توجه در این فیلم حضور فرزاد حسنی با گریمی متفاوت در آن است که ماجرای یک ارتباط عاشقانه در بستری انسانی را نشان می‌دهد.

معاون سینمایی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تهیه‌ کنندگی این کار را سیدامیر سیدزاده عنوان و تصریح کرد: در ساخت فیلم «آمین خواهم گفت» بازیگرانی تازه کار بازی داشته که می‌توان از آن جمله نظر علیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی، ساناز اسدی، حمید حبیبی‌فر، محمد فصیحی، حسن سکوند، میسا مولوی را نام برد.

وی در ادامه به فیلم سینمایی «چک» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار اشاره و بیان داشت: این فیلم نیز با بازی هنرمندانی هم‌چون فرهاد آئیش، همایون ارشادی، مژگان بیات، شاهرخ استخری، حسن شکوهی و مریم سعادت است.

ندیمی افزود: داستان فیلم «چک» درباره دموکراسی و مدارا است که برخلاف تمام تفاوت‌های فرهنگی و اختلاف سلیقه‌های که وجود دارد، اما وجه مشترک ایرانی‌ها سبب می‌شود بتوانند در کنار یکدیگر زندگی کنند.

وی در مورد فیلم « راه بهشت » گفت: بیشتر صحنه‌های این فیلم در جهرم و بخشی از آن در دکورهای ساخته شده مختارنامه جلوی دوربین رفته و روایتی از دوره صدر اسلام است که در آن بازیگرانی هم‌چون امین زندگانی، نسرین مقانلو، رضا رویگری و الهام حمیدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول