اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب نهاوند خبر داد

15 روز مرخصی برای زندانیانی که فعالیت فرهنگی دارند

خبرگزاری فارس: دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب نهاوند گفت: زندانیانی که فعالیت‌های فرهنگی آنها در نهاوند رضایت‌بخش بوده به 15 روز مرخصی اعزام می‌شوند.

15 روز مرخصی برای زندانیانی که فعالیت فرهنگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمد صادقی‌جوزانی شب گذشته در نشست بررسی مشکلات زندانیان نهاوند که به اتفاق دیگر قضات دادگستری در زندان انجام شد افزود: شهرستان نهاوند به لحاظ کاهش ورودی زندانیان طی مدت سه سال گذشته تاکنون مقام نخست استان را کسب کرده است.

وی توجه به امور زندانیان به ویژه زندانیانی که دارای جرایم خشن و ورود به عنف و قتل نیستند را ضروری دانست و تصریح کرد: 70 نفر از زندانیان که بیشترین همکاری را با مسئولان ندامتگاه داشته‌اند و پرونده آنها دارای تخلفات انضباطی در داخل زندان نیست به مدت 15 روز از 28 اسفند تا 13 فروردین سال آینده به مرخصی تشویقی اعزام می‌شوند و در صورت نیاز و نظر مسئولان ندامتگاه این میزان قابل تمدید است.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب نهاوند بیشترین آمار زندانیان در نهاوند را زندانیان مواد مخدر، نفقه، مهریه، سرقت و مالی ذکر کرد و ابراز داشت: با سارقان به ویژه افرادی که در ایام نوروز مرتکب جرائمی از قبیل سرقت، ورود به عنف، مزاحمت‌های مختلف از جمله نوامیس، خیابانی و... شوند با اشد مجازات برخورد قاطع می‌شود.

وی از رسیدگی میانگین روزانه به 90 پرونده در محاکم قضایی و دادگستری نهاوند طی یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 29 هزار پرونده وارد محاکم قضایی شده که حدود 30 هزار پرونده رسیدگی و مختومه شده‌اند.

ندامتگاه نهاوند به دلیل انجام برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، عقیدتی، احکام و معارف جزء ندامتگاه‌های برتر استان همدان محسوب شده است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول