اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های فارس:

جشنواره‌های هنری اعتماد به نفس زندانیان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان فارس گفت: جشنواره‌های هنری اعتماد به نفس زندانیان را افزایش می‌دهد.

جشنواره‌های هنری اعتماد به نفس زندانیان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا جهانگیری در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر زندان‌های فارس اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی در اصلاح زندانیان بسیار مؤثر است که به طور مستقیم بر روند اصلاح زندانیان تأثیر می‌گذارد.

سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های فارس گفت: جشنواره تئاتر زندان‌های فارس از سال 87 شروع شد و سال اول با شش گروه، سال دوم 16، سال سوم 18 و سال چهارم 18 گروه که چهار گروه آن خیابانی بود کار خود را شروع کرد.

وی تصریح کرد: هر سال جشنواره تئاتر زندان‌های فارس از لحاظ کیفی رشد چشمگیری داشته و در سال جاری نیز با اضافه شدن بخش خیابانی کیفیت آثار افزایش داشته است.

جهانگیری اضافه کرد: در جشنواره چهارم تمام نمایش‌ها بازبینی و با سطح کیفی لازم به جشنواره دعوت شدند و نمایش‌ها در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های فارس ادامه داد: جشنواره تئاتر امسال نسبت به سال گذشته از سطح کیفی بالاتری برخوردار بود.

وی ابراز داشت: جشنواره‌های هنری در سطح زندان‌ها اعتماد به نفس زندانیان را افزایش داده و در زمینه کاهش تخلفات بسیار مؤثر است.

جهانگیری افزود: برگزیدگان جشنواره‌های هنری از تسهیلات زندان از جمله امتیاز برای دریافت مرخصی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر زندان‌های فارس با مشارکت 18 گروه نمایشی، پنج‌شنبه در سالن آمفی‌تئاتر زندان مرکزی شیراز برگزار شد و در پایان از برگزیدگان بخش‌های بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی، طراحی صحنه و گریم تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول