اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از نقد و بررسی 18 نمایش اجرا شده

برترین‌های جشنواره زندان‌های فارس شناخته شدند

خبرگزاری فارس: هیئت داوران پس از نقد و بررسی 18 نمایش اجرا شده در چهارمین جشنواره زندان‌های استان فارس آرای خود را در بخش‌های مختلف اعلام کردند.

برترین‌های جشنواره زندان‌های فارس شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، برترین‌های شناخته شده در چهارمین جشنواره زندان‌های استان فارس در بخش موسیقی، به نمایش منورها تنها می‌سوزند و جایزه ویژه به «الیاس- ش» به علت همکاری در ساخت و اجرای موسیقی نمایش‌های، یک قدم مانده به برزخ، پرتگاه، الماس سیاه، شب آخر، تعزیه حضرت علی اکبر (ع)، دو مرد با یک نیمکت، خماری و غول چراغ جادو و جنگ ادامه دارد، لوح تقدیر اهدا شد.

جایزه بهترین موسیقی نمایش به «غلام‌حسین – ز» به خاطر موسیقی مسیح می‌گرید و در بخش بروشور نمایش، لوح تقدیر به «پریسا – الف» به خاطر طراحی بروشور نمایش پرتگاه و جایزه بهترین طراحی بروشور به «داریوش – ع» به خاطر طراحی بروشور نمایش دو مرد و یک نیمکت اهدا شد.

در بخش طراحی نور، لوح تقدیر به «ساناز – ن» در طراحی نور نمایش پرتگاه، «محمدرضا – ص»، در طراحی نور نمایش توطئه و جایزه بهترین طراحی به «خلیل – ر» در نمایش یک قدم مانده به برزخ اختصاص یافت.

در بخش طراحی لباس، لوح تقدیر طراحی لباس به «مهرناز – گ» در نمایش پرتگاه و جایزه بهترین طراحی به «غلامرضا – م» و «امیرعلی – ف» در نمایش مسیح می‌گرید اهدا شد.

در بخش طراحی گریم، لوح تقدیر به «حسین – الف» و «احسان – د» در نمایش فعلاً آتش بس و «پریسا – الف» در نمایش پرتگاه اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه، لوح تقدیر به «عباس – ط» و «ابراهیم – ب» در نمایش‌های الماس سیاه و شب آخر، و «یحیی – ر» در نمایش فعلاً آتش بس اهدا شد.

جایزه بهترین طراحی صحنه نیز به «پریسا – الف» در نمایش پرتگاه اختصاص یافت.

در بخش نمایشنامه نویسی، لوح تقدیر به «محمدهادی – ب» در نمایشنامه توطئه، «محمدصادق – ز» در نمایشنامه شادی در تنهایی نیست، «مهدی – ح» در نمایشنامه گفت‌وگوی درون، «حیدر – ج» و «مجتبی – ز» در نمایشنامه شب آخر و همچنین «عباس – ط» و «ابراهیم – ب» در نمایشنامه و جنگ ادامه دارد تعلق گرفت.

همچنین لوح تقدیر به «احسان – د» برای بازنویسی متن نمایشنامه فعلاً آتش بس، اهدا شد.

جایزه سوم نمایشنامه‌نویسی به «طاهره – م» و «ساناز – ن» در نمایش پرتگاه تعلق گرفت.

جایزه دوم نمایشنامه‌نویسی به «عباس – ط» و «ابراهیم – ب» در نمایش الماس سیاه اهدا شد.

جایزه نخست نمایشنامه‌نویسی به «غلامرضا – ت» در نمایشنامه مسیح می‌گرید اهدا شد.

در بخش بازیگری، لوح تقدیر بازیگری به «عباس – ط» و «ابراهیم – ب» به خاطر بازی در نمایش الماس سیاه و جنگ ادامه دارد، «محمود – الف» در تعزیه حضرت علی اکبر (ع)، «محمدرضا – ص» در نمایش دارالسلام، «احسان – د» در نمایش فعلاً آتش بس، و «شادی – الف» در نمایش پرتگاه تعلق گرفت.

جایزه سوم بازیگری به صورت مشترک به «غلامعباس – ع» در نمایش مسیح می‌گرید و «صفیه – غ» در نمایش پرتگاه تعلق گرفت.

جایزه دوم بازیگری به صورت مشترک به «محمد هاشم – ع» در نمایش توطئه و «اکبر – الف» در نمایش منورها تنها می‌سوزند اختصاص یافت.

جایزه بازیگری به صورت مشترک به «داریوش – ع» در نمایش دو مرد و یک نیمکت، و «عباس – الف» در نمایش دارالسلام اهدا شد.

در بخش کارگردانی، لوح تقدیر کارگردانی به «عباس – ط» و «ابراهیم – ب» در نمایش الماس سیاه اهدا شد.

جایزه سوم کارگردانی به صورت مشترک به «احسان – د» در نمایش فعلاً آتش بس، و «داریوش – ع» در نمایش دو مرد و یک نیمکت، جایزه دوم به «مهرناز – گ» در نمایش پرتگاه و جایزه اول به «آرمان – ع» در نمایش مسیح می‌گرید اهدا شد.

نمایش‌های برتر، در بخش صحنه‌ای مقام اول بهترین نمایش را مسیح می‌گرید و مقام دوم را نمایش پرتگاه کسب کردند.

در بخش خیابانی، مقام اول بهترین نمایش را جنگ ادامه دارد کسب کرد.

به گزارش فارس، داوری چهارمین جشنواره تئاتر زندان‌های استان فارس را محسن فرشاد، حمید وامق و مینا شیروانی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول