اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

برخورد قاطع با گرانفروشان دشتستان در ایام تعطیلات

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از برخورد قاطع با گرانفروشان دشتستان در ایام تعطیلات خبر داد.

برخورد قاطع با گرانفروشان دشتستان در ایام تعطیلات

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی سه‌شنبه‌شب در نشست تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: یکی از مباحث و مسائل مهمی که همواره با نزدیک شدن به عید نوروز به وجود می‌آید کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌هاست که مسئولان باید با حساسیت خاص در این راستا گام بردارند.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: گرانفروشی و احتکار اجناس از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید بر آن توجه ویژه داشته باشند و با متخلفان در این عرصه‌ها برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

خسروی گرانفروشی را پایمال کردن حقوق مردم خطاب کرد و اذعان داشت: صیانت از حقوق مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است که باید در این راستا گام بردارند و از هیچ اقدامی نباید در این راستا کوتاهی کرد.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر در شهرستان دشتستان در زمینه برخورد با اصناف متخلف دشتستان در زمینه گرانفروشی و ... برخوردهای جدی صورت گرفته و شاهد تعطیلی چندین واحد صنفی بوده‌ایم.

فرماندار دشتستان بیان داشت: برای جلوگیری از تشویش بازار در روزهای باقیمانده با عید نوروز با توجه به حجم بالای خرید مردم تدابیری برای کنترل بازار اندیشیده‌ایم و در بازرسی‌های متعدد از بازار با واحدهای صنفی متخلف به طور جدی برخورد خواهیم کرد.

خسروی یادآور شد: برای تسهیل در امر خرید مردم شاهد راه‌اندازی نمایشگاه فروش بهاره هستیم که اقلام این نمایشگاه با قیمت تعاونی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی گفت: باید برای جلب رضایت مردم از تمام توان و ظرفیت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول