اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمندان فعال دنا در سال 90 تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی هنرمندان فعال دنا در سال 90 تجلیل شدند.

هنرمندان فعال دنا در سال 90 تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت عصر امروز در نشستی با حضور هنرمندان در رشته‌های مختلف و مسئولان فرهنگی شهرستان دنا از هنرمندان فعال این شهرستان تجلیل شد.

در این نشست جمشید آریایی‌منفرد در خصوص برنامه‌های اجرا شده توسط هنرمندان در سال 90 اظهار کرد: هنرمندان دنایی در سال 90 حدود 200 برنامه ارزشمند به اجرا گذاشتند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی ضمن تشکر از هنرمندان به خاطر همراهی مجموعه فرهنگ و هنر در تمامی برنامه‌ها افزود: هنرمندان ما بدون داشتن هیچ‌گونه چشم‌داشت مادی با عشق و علاقه برنامه‌ها را همراهی کرده و اجرای برنامه‌ها را یک افتخار برای خود می‌دانستند.

 

*عملکرد انجمن خوشنویسی دنا در سال 90 قابل تقدیر است

 

مدیر اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شهرستان دنا گفت: یکی از انجمن‌هایی که در سال جاری بسیار فعالانه عمل کرده و چندین همایش برگزار کرده‌اند انجمن خوشنویسی بوده و این نشان از ترویج این هنر در جامعه هنری دنا دارد.

وی اظهار کرد: باید در سال جدید هدف خود را بر ترویج هنر در رشته‌های مختلف گذاشته و با آموزش هنر برای اقشار مختلف، جامعه‌ای هنرمند در این شهرستان داشته باشیم.

آریایی‌منفرد عنوان کرد: هنرمندان ما باید فرهنگ اصیل اسلامی را مد نظر گرفته و مطمئن باشند تنها هنری مورد قبول جامعه است که صیقل ‌دهنده اسلام ناب محمدی باشد.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی در سال 91 اظهار کرد: باید سعی داشته باشیم که در سال آینده تعداد زیادی از جشنواره‌های مختلف را برگزار کنیم که این خود نیازمند همکاری لازم هنرمندان این دیار است.

در این نشست هنرمندان نیز به نظرات خود پرداخته و مقرر گردید که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام امکانات را به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار هنرمندان دنا قرار دهد.

در پایان نیز از هنرمندان فعال در شهرستان دنا که بیشترین فعالیت را در سال جاری داشته‌اند با اهدا هدایا و تقدیرنامه تجلیل شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول