اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سازمان تبلیغات اسلامی

مدیر خبرگزاری فارس کرمان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون پژوهشی و‌ آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان تجلیل شد.

مدیر خبرگزاری فارس کرمان تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز با حضور معاون پژوهشی و‌ آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان تجلیل شد.

اصغر سعیدی در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و صاحبان قلم دینی استان کرمان با توجه به ارائه مطالب و مباحث روز دینی و فرهنگی در جراید محلی استان کرمان با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

* 200  نشریه کرمان در انتظار مجوز هستند

سیدابراهیم یزدی‌زاده رئیس خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در این آیین اظهار داشت: 157 نشریه در استان کرمان مجوز دریافت کرده‌اند که از این تعداد 120 نشریه مجوز روزنامه، هفته‌نامه و دو هفته‌نامه دارند.

وی با اشاره به اینکه 30 ماهنامه، فصلنامه و دو فصلنامه در استان کرمان دارای مجوز هستند، اذعان داشت: این نشریه‌ها در حوزه‌های تخصصی بهداشتی، صنعتی، دانشگاهی و دینی فعالیت می‌کنند.

یزدی‌زاده افزود: تمام خبرگزاری‌های رسمی کشور در استان کرمان دارای نمایندگی هستند و به صورت لحظه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه 20 پایگاه اطلاع‌رسانی دارای مجوز در استان کرمان فعال هستند، ابراز داشت: 200 نشریه از استان کرمان در انتظار دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

یزدی‌زاده تصریح کرد: رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی کنند و فضای جامعه را به سوی مثبت رقم بزنند، زیرا در غیر این صورت در نظام جمهوری اسلامی مجوزی ارائه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با انتشار نشریه در تمام مناطق استعدادهای نهفته و آشکار می‌توانند با رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی همکاری و تعامل داشته باشند.

یزدی‌زاده اذعان داشت: استان کرمان دارای ظرفیت‌ها و افراد نخبه‌ای است که باید این توانمندی‌ها در کنار اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: رسانه‌ها باید در زمینه پردازش منویات رهبری، مسائل اجتماعی، بصیرت، دشمن‌شناسی، جریان‌های سالم و ناسالم وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول