اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از فرماندهان و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی

همایش تجلیل از پیشکسوتان پشتیبانی دفاع مقدس قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از پیشکسوتان پشتیبانی دفاع مقدس استان قم با حضور جمعی از فرماندهان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در قم برگزار شد.

همایش تجلیل از پیشکسوتان پشتیبانی دفاع مقدس قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش تجلیل از پیشکسوتان پشتیبانی دفاع مقدس استان قم یکشنبه شب با حضور جمعی از فرماندهان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و مسئولان اجرایی استان در هتل کریمه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مهدی کربلایی رئیس مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان قم از تدوین کتابی با موضوع نقش قم در امور پشتیبانی دفاع مقدس خبر داد و بر ضرورت جمع‌آوری اسناد و مدارک لازم و انجام گفت‌وگو با فعالان این عرصه تاکید کرد.

سردار غلامرضا جعفری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده اسبق سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) نیز در این مراسم، نقش و جایگاه کمک‌های مردمی به ویژه در استان قم را بسیار ارزشمند و حایز اهمیت دانست و خواستار تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و ارائه خاطرات رزمندگان برای نسل جوان و نوجوان کشورمان شد.

همچنین در این مراسم که با حضور مادر شهیدان زین‌الدین برگزار شد، برخی از پیشکسوتان پشتیبانی دفاع مقدس استان قم به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداختند و در پایان مراسم نیز جمعی از این پیشکسوتان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول