اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در مرزبانی گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی گیلان از اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 91 در این مرزبانی خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در مرزبانی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سید یوسف مرتضوی عصر امروز در جلسه مرزبانی استان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در مرزبانی گیلان اظهار داشت: با توجه به سرسبز بودن گیلان و داشتن مرزهای آبی و خشکی، طرح آرامش بهاری در نوروز 91 در مرزبانی استان اجرا می‌شود.

وی بازسازی اعتماد عمومی شهروندان نسبت به مرزبانی، تعامل مطلوب با نهادهای اجتماعی و اقشار مختلف مردم به ویژه در مناطق مرزی و ساحلی را از جمله اهداف طرح مذکور برشمرد.

فرمانده مرزبانی گیلان مهار رو به رشد جرایم، پاکسازی مستمر نقاط آلوده و تلاش برای سالم نگه داشتن مناطق مرزی و ساحلی را از دیگر موارد اجرایی این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای افزایش رضایت‌مندی مردم در مناطق مرزی و ساحلی ادامه داد، تصریح کرد: تقویت و تحکیم مبانی انضباط اجتماعی در مناطق مرزی و ساحلی و توسعه توان مطالعاتی و پژوهشی در ایام نوروز در دستور کار است.

مرتضوی با اشاره به اینکه گیلان دارای 308 کیلومتر مرز آبی و خشکی است، خاطرنشان کرد: وجود آثارهای باستانی، بقعه‌های متبرکه، بازارهای هفتگی هر شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز از جمله عوامل جذب مسافران نوروزی به این استان است.

وی از مسافران نوروزی خواست ضمن استفاده از دریا به دستورات و هشدارهای نکات ایمنی مرزداران در نوار ساحلی توجه کنند.

این مسئول یادآور شد: مسافران در صورت استفاده از نوار مرزی آستارا و طبیعت بکر گردنه حیران به حریم مرزی مشترک با کشور جمهوری آذربایجان نیز توجه کنند.

وی ایجاد رضایت‌مندی مردم در طول نوار ساحلی و مرزی را از جمله اهداف کارکنان فرماندهی مرزبانی استان عنوان کرد و یادآور شد: طرح آرامش بهاری از 24 اسفند تا 19 فروردین 91 اجرا می‌شود.

مرتضوی متذکر شد: با بسیج تمام نیروها و تعامل نیروهای انتظامی و مقام قضایی تلاش می‌کنیم تا تعطیلات خوبی را برای مسافران نوروزی فراهم آوریم.

وی شماره 4246920 و 4250302 0181 را برای تماس مردمی و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هرگونه مشکل اعلام کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول