اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت: در ایام نوروز 25 بقعه متبرکه استان در قالب طرح «آرامش بهاری» میزبان گردشگران نوروزی هستند.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از روز 28 اسفند ماه تا 14 فروردین‌ماه سال 1391 طرح «آرامش بهاری» در همه بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در راستای تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا و استان کرمانشاه نیز میزبان گردشگران و مسافران نوروزی است.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: مبلغین اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز در استان کرمانشاه در پنج امامزاده شاخص استان از جمله احمدبن اسحاق در سرپل ذهاب، امامزاده احمد در سنقر و کلیایی، امامزاده ابراهیم در کنگاور، امامزاده مهدی در هرسین و امامزاده باقر بیستون مستقر می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در ایام نوروز در بقاع متبرکه برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی و پاسخ به سئوالات شرعی برگزار و همه روزه نماز جماعت اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه برگزار و همین جا از همه گردشگران و همشهریان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت می‌کنیم.

حسینی‌مقدم افزود: برای استقبال از نوروز طرح غبار روبی از بقاع متبرکه استان هم اکنون در حال اجراست و در کنار آن توزیع بروشور، چاپ بنر و پلاکاردهایی برای معرفی امامزادگان استان به گردشگران نوروزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته قریب به یک میلیون نفر از گردشگران در امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور پیدا کردند که پیش‌بینی می‌کنیم امسال تعداد گردشگران بیشتر از این خواهد بود.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول