اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دی ‌ماه امسال صورت گرفته است

ورود 25 میلیون زائر به مشهد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: تا پایان دی ‌ماه امسال‌ 25 میلیون زائر وارد شهر مقدس مشهد شده‌اند.

ورود 25 میلیون زائر به مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از واحد اطلاع‌رسانی ستاد دائمی سفرهای خراسان رضوی، مجبتی رجایی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ‌با اشاره به عملکرد این ستاد در سال‌ جاری اظهار داشت:‌ این ستاد که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است تاکنون هماهنگی بسیار خوبی را میان دستگاه‌های اجرایی استان مرتبط با حوزه زیارت و سفر برقرار کرده است.

وی افزود: با توجه به این که در حال حاضر استاندار خراسان رضوی رئیس ستاد و معاون عمرانی استاندار جانشین ستاد هستند،اکثر دستگاه‌های اجرایی عضو در ستاد به خوبی به فعالیت در زمینه زائر و سفر پرداخته‌اند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به آمار ورودی زائر از سال 88 تا کنون خاطرنشان کرد: در سال 88، 25 میلیون نفر، سال گذشته 27 میلیون نفر و تا پایان دی‌ماه سال‌جاری نیز 25 میلیون نفر زائر وارد شهر مقدس مشهد شدند.

وی تصریح کرد: البته با توجه به تاکیدات استاندار خراسان رضوی مبنی بر ورود حداقل 28 میلیون نفر زائر در سال 91 به پایتخت معنوی ایران، پیش‌بینی ما برای سال آینده این است که قطعا این رقم محقق خواهیم شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به رویکرد اصلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در کشور گفت: رویکرد اصلی ستاد دائمی تسهیلات سفر در سراسر کشور توجه وی‍ژه به مسئله نماز و امر به معروف و نهی از منکر است.

رجایی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا از اسفندماه سال‌جاری بازرسی از مساجد و نمازخانه‌‍‌های سطح استان آغاز شده که دستورات لازم جهت رفع نواقص به متصدیان مربوطه گوشزد شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول