اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

افزایش آمار طلاق در لرستان نگران کننده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه افزایش آمار طلاق در لرستان نگران کننده است، گفت: متأسفانه نرخ ‌طلاق ثبت شده در سال جاری در لرستان حدود 16 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش آمار طلاق در لرستان نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور فرهنگی و اجتماعی لرستان از عملکرد رسانه‌های گروهی استان در زمینه پوشش خبری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: میزان مشارکت مردم لرستان در انتخابات مجلس نهم 70,95 درصد بوده، که این میزان مشارکت نسبت به دوره گذشته که65,52 بوده افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه از آنجا که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پس از فتنه سال 88 تلاش کردند، که آشوب دیگری در انتخابات مجلس نهم برپا کنند، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی، شکست دیگری را به دشمنان انقلاب تحمیل کرد.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: انتخابات در تمام حوزه‌های انتخابیه استان لرستان براساس یک برنامه علمی و کارشناسی شده و رعایت اصل بی‌طرفی و قوانین جاری، در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی آنها را به عقب راند.

وی با بیان اینکه افزایش آمار طلاق در لرستان نگران کننده است، اظهار داشت: متاسفانه نرخ ‌طلاق ثبت شده در سال جاری در لرستان حدود 16 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شریعت‌نژاد تصریح کرد: افزایش واقعه طلاق و از هم‌پاشیدگی کانون خانواده دراستان نگران کننده است و رفع این معضل نیازمند کار علمی، هدفمند و همه‌جانبه دستگاه‌های مسئول از جمله دانشگاه‌ها، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در خصوص کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده، اما باید خروجی مناسبی داشته باشد و برای سال جدید باید چندین موضوع برای یک سال طراحی و کمیته‌هایی نیز تشکیل شود.

شریعت‌نژاد در ادامه در خصوص معضل بیکاری در استان لرستان یادآور شد: یکی از معضلات جامعه در بحث اشتغال، روش‌های نامناسب انتخاب شغل‌هایی است، که در شأن مردان و زنان نیست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: فرهنگ‌سازی، ارائه آموزش‌های ویژه در خصوص مهارت‌های زندگی و انجام مشاوره قبل و بعد از ازدواج را در استحکام بقای خانواده بسیار ضروری دانست.

وی افزود: باید تمام نهادهای مرتبط با حوزه خانه و خانواده، در این زمینه کار و برنامه علمی و کارشناسی داشته باشند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول