اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفت

برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد مشهد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس عفاف و حجاب به همت بسیج دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد در این دانشگاه برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد مشهد

مسئول فرهنگی بسیج دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظها داشت: 75 عکس در سایز 50*70 تشکیل شده از عکس‌های گرافیکی هنرمندان اصفهانی از روز دوشنبه 15 اسفند در محل این دانشگاه برپا شده است.

محمدرضا شادکامی افزود: این عکس‌ها توسط گروه‌های ترویج عفاف و حجاب اصفهان تهیه شده و مؤسسه حق‌پژوهی مشهد این عکس‌ها را به مبلغ 5 میلیون تومان برای حق چاپ خریداری کرده و ما آنها را کرایه کرده‌ایم.

وی در ارتباط با موضوعات آثار گفت: حجاب بانوان، عفاف آقایان و دو موضوع کلی عفاف و حجاب در جامعه موضوعات نمایشگاه را تشکیل داده‌اند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خواند و خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری این نمایشگاه توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تهیه شده و تا 18 اسفندماه از ساعت هشت صبح تا 20 دایر خواهد بود.

وی با احتمال از تمدید روزهای نمایشگاه تا دوشنبه هفته آینده خبر داد و یاد‌آور شد: استقبال از این نمایشگاه بسیار بالا بوده به طوری که تاکنون 4 هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

شادکامی از برگزاری نمایشگاه بعدی با عنوان سخنان امام رضا(ع) یاد کرد و افزود: نمایشگاه نجوم، ‌دفاع مقدس، ‌مناظرات انتخاباتی، جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و همایش زندگی به سبک دینی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این دانشکده است. 

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول