اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا ـ2

ولایت فقیه نعمت الهی در ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: ولای فقیه در ایران نعمت و عظمت بزرگی است که به ایرانیان هویت الهی بخشیده است.

ولایت فقیه نعمت الهی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار محمدجعفر اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت سردار مهدی باکری اظهار داشت: هنوز جهان به درک واقعی از ولایت نرسیده اما موج بیداری روی داده در گوشه و کنار جهان همه متاثر از ولایت است.

وی نعمت بزرگ ولایت فقیه در ایران را یادآور شد و با اشاره به اظهارات حسنین هیکل نویسنده مشهور مصری در مورد ولایت فقیه و گفت: این نویسنده مشهور مصری در دیدار با هیئتی ایرانی اعلام می‌کند: "من نمی‌دانم ولایت فقیه چیست، اما هرچه هست بسیار مهم است و همین ولایت فقیه قدرت بزرگی را در تغییر اراده ملت‌ها ایجاد کرده است".

وی اظهار داشت: این نویسنده مشهور مصری به زبان خود اعتراف کرده در جنگ 33 روزه مقابل اسرائیل ولایت فقیه پیروز شد، در جنگ 22 روزه غزه نیز روح ولایت فقیه حاکم شد و بیداری اسلامی را نیز ولایت فقیه به وجود آورده است، پس قدر این نعمت را در ایران بدانید.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را بزرگ‌ترین پشتوانه برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: برخی‌ها زیر سایه ولایت فقیه زحمت کشیدند اما قدر آن را ندانستند باشد زمان بگذرد و عظمت و بزرگی ولایت فقیه بر همگان آشکار شود.

مسئول بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیای ستاد کل قوا شهدا را آموزگاران بزرگ ولایت‌پذیری اعلام کرد و گفت: شهدا با مقام فنا‌ فی ‌الله خود در نزد خداوند چنان جایگاه بزرگی دارند که بهشت برای آنان مسخر شده است.

اسدی ادامه داد: اگر امروز در مجامع بین‌المللی ایران بر سر زبان‌هاست همه به برکت استقامت، دلیری و استواری شهدا و خانواده‌های آنان است که با پروش این گل‌ها در خانه عطر آنان عالم‌‌گیر شد و این عطر سبب بیداری ملت‌ها شده است.

وی امام (ره) را منادی حق و نجات دهنده دین خدا اعلام کرد و افزود: امام (ره) همه ادیان الهی را از مسیحیت تا اسلام احیا کرد و همه جهانیان حیات خود را مدیون این مرد بزرگ هستند.

مسئول بازرسی قرار گاه خاتم‌الانبیای ستاد کل قوا گفت: امروز در هر جای جهان سراغی از وحدت و اسلامیت و انسانیت است با نام امام خمینی شناخته می‌شود و جالب است که امام خود می‌فرمایند ما هرچه داریم از محرم و صفر و عاشوراست.

اسدی رشادت امام حسین در عصر تاسوعا و ظهر عاشورا را یادآور شد و افزود: امام حسین همه دارایی خود حتی ناموسش را به میدان عشق آورد و همه آنان را در راه خدا خواهی و دین‌مداری قربانی کرد.

وی تصریح کرد: شهدای ما به ویژه شهید مهدی باکری، مرحمت بالازاده، جعفر خراسانی، شاپور برزگر و همه شهدای دیار اردبیل رهروان صدیق شهید کربلا بوده و با همین سیره و سلوک جهانیان را در حیرت گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: شهید مهدی باکری رزمنده‌ای مخلص، باوفا و ولایت‌پذیری بود که با روحیه خاضع و خاشع خود همگان را در جبهه هدایت کرد و خود در جنگ بدر در کنار رود دجله با پیوست به لقا‌الله الوهیت را معنی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: امروز جامعه ما نیازمند تفکرات چنین شهدایی است تا بتواند در جنگ نرم نیز دشمن را به عقب‌نشینی وا داشته و پوزه آنان را برای چندمین بار به خاک بمالد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول