اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر خوزستان

بهبهان نظافت شد

خبرگزاری فارس: چهارمین بسیج عمومی برای طرح همگانی نظافت شهری همزمان با سراسر خوزستان در شهرستان بهبهان نیز اجرا شد.

بهبهان نظافت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب ظهر امروز در این مراسم نمادین نظافت عمومی که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای چنین طرح‌هایی باعث می‌شود که مردم و شهروندان نیز بیش از گذشته در فکر نظافت شهر خود بوده و به پاکیزگی آن اهمیت دهند.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری مراسم بسیج عمومی برای نظافت عمومی در شهرهای مختلف خوزستان، نهادینه‌کردن مشارکت شهروندان و فرهنگ‌سازی مناسب به منظور حفظ بهداشت و نظافت شهر و محل زندگی است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: در این مراسم نیز مانند سه مرحله پیشین، مردم و مسئولان باید با تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر و در کنار هم بوده و شهر خود را نظافت کرده و آن را برای ورود مسافران نوروزی آماده کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح برنامه‌های متنوعی نیز در ادارات، مدارس، پادگان‌ها، مساجد و در بین بازاریان انجام می‌شود،افزود: برای برگزاری هر چه بهتر آخرین مرحله نظافت عمومی در منطقه، برنامه‌های ادارات به صورت مکتوب و در جلسات مختلف به آنها ابلاغ شده‌است.

باذلی‌محبوب بیان کرد: هدف مسئولان از برگزاری چنین مراسماتی، نهادینه کردن فرهنگ نظافت و رعایت بهداشت در سطح شهر به‌دست مردم و شهروندان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید اهمیت‌دادن به نظافت را تنها معطوف به اینگونه مراسم‌ها و یک روز خاص نکرده و در تمام طول سال، محل زندگی خود را با تعامل و همکاری با یکدیگر پاکیزه نگه دارند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول