اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پینگ پنگ دسته اول کشور

هیئت قم برابر غله گلستان پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم هیئت پینگ پنگ قم در آخرین مسابقه خود از رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور مقابل غله گلستان به برتری رسید.

هیئت قم برابر غله گلستان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور در حالی هفته پایانی خود را پشت سر گذاشت که این پیکارها در رده سنی بزرگسالان با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا تیم‌های برتر مشخص شوند.

در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول در حال حاضر در مرحله برگشت خود قرار دارد، تیم هیئت پینگ پنگ استان قم در دیداری حساس از هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در مصاف با نماینده گلستان به برتری رسید.

بر اساس برنامه فدراسیون پینگ پنگ کشورمان هفته پایانی از مرحله برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود اما تیم هیئت قم با برتری مقابل غله گلستان به کار خود در این مسابقات پایان داد.

پینگ پنگ بازان قمی در دیداری خانگی از هفته پایانی برابر تیم شرکت غله گلستان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند با شکست میهمان خود علاوه بر جدایی از انتهای جدول رده بندی، خود را به مکان سوم جدول نزدیک کنند.

هر چند تیم هیئت پینگ پنگ قم شانسی برای صعود به لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور ندارد، اما قرار گرفتن در رده‌های بالای رده بندی گویا از نظر ارزیابی و تحلیل عملکرد هیئت قم از سوی فدراسیون پینگ پنگ تاثیر زیادی دارد.

پینگ پنگ بازان قمی در حالی به کار خود در لیگ دسته اول این فصل پایان دادند که پس از اینکه در دو سه سال قبل تیم‌های قمی حضور در مسابقات لیگ‌های برتر بزرگسالان و جوانان و امید باشگاه‌های کشور را تجربه کردند، امسال این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کرد.

با توجه به اینکه تمام برنامه‌های هیئت در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود، این سالن در حضور تماشاگران قمی میزبان تیم‌ پینگ‌پنگ شرکت غله گلستان در هفته پایانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بود که به برتری پنج بر دو دست یافت.

در این دیدار حامد نادری،‌ وحید امراء، حسین دژآهنگ و محمد حسینی در ترکیب تیم هیئت پینگ پنگ قم در برابر تیم شرکت غله گلستان به میدان رفتند که تنها حسین دژآهنگ در بخش انفرادی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

حامد نادری در این رقابت‌ دو پیروزی کسب کرد و وحید امرا و محمد حسینی نیز یک پیروزی در بخش انفرادی به دست آوردند، ضمن اینکه در بخش دو نفره نیز حسین دژآهنگ و حامد نادری موفق به شکست حریف خود شدند.

تیم‌های پینگ پنگ پتروشیمی نوری عسلویه، علیصدر همدان، مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز گچساران، هیئت قم و شرکت غله گلستان در لیگ دسته اول این فصل پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول