اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد

مسئولان گناباد مهمانسرای نوروزی را آماده کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: ادارات شهرستان گناباد در ارتباط با آماده‌سازی مهمانسراهای خود به منظور استفاده مسافران نوروزی اهتمام ورزند.

مسئولان گناباد مهمانسرای نوروزی را آماده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی صبح امروز در کمیته فرهنگی اجتماعی ستاد تسهیلات نوروزی که در محل اداره ارشاد گناباد برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای برنامه‌های کمیته فرهنگی و ایجاد ستاد از جمله نصب چادر و جایگاه مخصوص نماز برای مسافران و سایر برنامه‌های مرتبط از قبیل سفره هفت‌سین، موسیقی مقامی و ایستگاه‌های صلواتی باید تلاش شود به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود: در محل مرقد علامه بهلول چادر مخصوص مسافرین و ایستگاه صلواتی نصب شده و سرویس‌های بهداشتی آن مرتب و مجهز آماده خدمات شوند.

معاون فرماندار گناباد ادامه داد: دانشگاه پیام‌نور نسبت به ایجاد امکانات رفاهی برای مسافران نوروزی اهتمام لازم را داشته باشند.

محمدی گفت: اداره میراث فرهنگی تعداد 200 حلقه سی‌دی به کمیته فرهنگی ستاد واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل و نسبت به توزیع نان سنتی و ایجاد چادر در محل مرقد علامه بهلول به اندازه کافی اقدام کنند.

معاون فرماندار گناباد گفت: منابع‌ طبیعی در محل پارک جنگلی عمرانی در ارتباط با تجهیز و تکمیل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و نصب پارچه با عناوین نماز و امر به معروف و نهی از منکر در مکان‌های خاص برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

محمدی تصریح کرد: از مراکز گردشگری و عمومی توسط اعضای ستاد بازدید مکرر به عمل آید و گزارش‌های مربوط آماده و به دبیرخانه منعکس شود.

معاون فرماندار گناباد گفت: سایر ادارات در ارتباط با آماده سازی مهمانسراهای خود برای استفاده مسافران نوروزی اهتمام ورزند.

محمدی گفت: شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که در مسیر گذر مسافران نوروزی هستند با نصب بنر و پارچه به صورت متحدالشکل با عناوین نماز و امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

وی افزود: نیروی مقاومت بسیج در ارتباط با تجلیل از مسافران در مرقد علامه بهلول و پذیرایی و اطلاع‌رسانی با شیوه‌های خاص همراه با بسته‌های فرهنگی همکاری لازم را به عمل آورند.

معاون فرماندار گناباد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط معرفی مکان‌ها و مفاخر شهرستان گناباد به مسافرین نوروزی اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول