اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 اسفندماه جاری

زیباترین سفره هفت‌سین در اردل معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردل گفت: دومین جشنواره هفت‌سین و سبزه‌ها 28 اسفندماه جاری در شهر اردل برگزار می‌شود.

زیباترین سفره هفت‌سین در اردل معرفی می‌شود

فیض‌الله طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: دومین جشنواره بزرگ هفت سین و سبزه‌های نوروزی به‌مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت همزمان با 28 اسفند ماه در شهر اردل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: پاسداشت هنجارها و ارزش‌ها، پایبندی به سنت‌های بومی، ایجاد روحیه شادی و نشاط بین شهروندان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

طاهری با بیان اینکه آثار برتر از نگاه شهروندان داوری و انتخاب می‌شوند، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته از هر 10 نفر هفت نفر در بخش هفت‌سین و سه نفر در بخش سبزه‌ها با اهدای جوایزی در روز 28 اسفند تقدیر می‌شود.

شهردار اردل 27 اسفندماه 1390 را آخرین مهلت شرکت در این مسابقه اعلام کرد و گفت: برهمین اساس از تمامی علاقمندان در سنین مختلف درخواست می‌شود برای شرکت در مسابقه به شهرداری اردل مراجعه کنند.

وی در ادامه بر ضرورت پایبندی به سنت‌های بومی تأکید کرد و گفت: باید در نگهداری سنت‌های زیبای خودکوشا باشیم، چون این سنت‌ها ما را تا این زمان حفظ کرده است.

طاهری همچنین بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم به منظور پذیرایی مناسب و فراهم آوردن امکانات و شرایط مساعد برای گردشگران و میهمانان نوروزی این شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به ضرورت تامین امکانات و ضروریات میهمانان در ایام نوروز باید در این راستا برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم به منظور پیشگیری از بروز نارسایی‎ها و ارائه بهینه خدمات صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول