اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان خبر داد:

316 هزار تن ظرفیت سیلوهای شهرستان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان گفت: شهرستان اصفهان دارای دو سیلو به نام‌های شهید خرازی و شهید موسوی بوده که سیلوی شهید موسوی دارای ظرفیت حدود 300 هزار تن و سیلوی شهید خرازی 16 هزار تن است.

316 هزار تن ظرفیت سیلوهای شهرستان اصفهان

فریدون سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های لازم و حساب‌ شده از ظرفیت‌های دو سیلوی موجود در شهرستان اصفهان بیشترین استفاده ممکن برده شود.

وی در مورد ورود ارقام گندم از سایر استان‌های کشور بیان داشت: در سال جاری از سایر استان‌های کشور گندم با کیفیت بالا وارد استان شده تا با مخلوط شدن این گندم‌های وارداتی با گندم‌های استان اصفهان کیفیت گندم تحویلی به کارخانجات افزایش پیدا کند.

رئیس مجتمع ذخیره‌سازی غله اصفهان تأکید کرد: طبق سند‌های موجود افزایش کیفیت گندم استان اصفهان و همکاری سیلوی شهید موسوی نشان ‌از رضایت‌مندی کارخانجات آرد‌سازی و نانوایان استان اصفهان دارد.

وی در مورد برنامه‌های سال 1391 تصریح کرد: برای خرید گندم تضمینی سال آینده آمادگی کامل داریم که در این راستا نیز با واگذاری راهبردی بخش فنی به بخش خصوصی هم‌چنین امور تجهیز و نگه‌داری سیستم‌ها به این بخش، راندمان، بهره‌برداری و سرعت عملیات را افزایش می‌دهیم تا در نهایت رضایتمندی کشاورزان استان فراهم شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول