اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات بنیاد شهید گلستان:

خلق حرکت‎های اجتماعی در گرو فرهنگ ایثارگری است

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خلق حرکت‎های اجتماعی و به ثمر نشستن آن در گرو فرهنگ ایثارگری است.

خلق حرکت‎های اجتماعی در گرو فرهنگ ایثارگری است

سید حسین موسوی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در حاشیه اختتامیه عصر شعر "یک سجده هزار پرواز" ضمن گرامیداشت 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: اگر در تاریخ اسلام بنگریم خواهیم دید که در سایه گذشت و ایثار جوانمردی مردمان این سرزمین، انقلاب اسلامی ریشه دوانده و به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، تصریح کرد: با تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عده‎ای فکر می‎کردند این نهاد تنها بر مبنای تعاون رفاهی شکل گرفته، اما به فرموده امام راحل 90 درصد تاسیس این نهاد به امور فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معطوف شده است.

مسئول تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بیان داشت: در استان گلستان بالغ بر 3200 شهید با میانگین سنی بین 15 تا 20 سال وجود دارد و این تلنگری برای همه ما خواهد بود تا برای حفظ و حراست از ارزش‎ها و اعتقادات‎مان با قدم‎های استوارتر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بپردازیم.

موسوی با اشاره به اینکه قلم شاعران و نویسندگان باید در راه اعتلای ارزش‎های دینی باشد، اذعان داشت: اگر بدانیم شهدای ما در به ثمر نشاندن این نهال و دفاع از آن چه خون دل‎هایی خوردند و سربلند از این آزمون الهی بیرون آمدند آن وقت است که خواهیم پنداشت نگهداری از این امانت الهی نیازمند ایثار و فداکاری هر یک از ما است.

وی با بیان اینکه هویت جامعه ارزشی انقلاب اسلامی ایران مرهون ایثارگری است، متذکر شد: فرهنگ ایثار و شهادت بخشی از فرهنگ اسلام قلمداد می‎شود و درک این جایگاه رفیع یقینا انقلاب ما را بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول