اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آذربایجان‌شرقی:

برنامه‌ریزی سال 91 حول محول مشارکت جوانان خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری آذربایجان‌شرقی گفت: 200 برنامه فرهنگی ورزشی در سال 90 توسط هیئت برگزار شده و سال 91 برنامه‌ریزی بر همگانی کردن و مشارکت جوانان در راس برنامه‌های هیئت قرار دارد.

برنامه‌ریزی سال 91 حول محول مشارکت جوانان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، جلیل خدایی در مجمع سالانه هیئت روستایی و عشایری استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در سال 1390 بر اساس سند برنامه ‌پنجم توسعه ورزش استان و تقویم ورزشی سالی پربار برای ورزش روستایی و عشایری آذربایجان‌شرقی با 200 برنامه فرهنگی، ورزشی و آموزشی بود.

وی افزود: رویکرد فعالیت‌های دولت نهم و دهم توجه ویژه به ورزش شهرستان‌هاست چون رشد و توسعه ورزش شهرستان‌ها عامل مهم و انکارناپذیر در تعالی ورزش استان و رسیدن به عنوان سه استان برتر در عرصه کشور است.

خدایی بیان داشت: استعدادهای ناب و خوبی با ظرفیت‌های بالا در روستاها موجود است و دهیاری و شوراها در واگذاری زمین به ورزش پیشتاز هستند و می‌توان با اعتبار اندک مجموعه‌های ورزشی روباز برای روستاییان ساخت.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری آذربایجان‌شرقی گفت: رهاورد سه دوره سفر محمود احمدی‌نژاد به استان در بخش روستایی ساخت 63 طرح ورزشی روستایی بود که در تاریخ ورزش استان بی‌سابقه است.

وی در ادامه بیان داشت: توسعه ورزش‌های روستایی و عشایری سرآغاز تحولی نوین در بخش‌های مختلف ورزش در راستای اجرای سیاست‌های عدالت‌محوری دولت نهم و دهم محسوب می‌شود.

خدایی اظهار داشت: در همین زمینه برنامه‌ریزی جامع در بخش‌های مختلف ورزش روستاییان و عشایر به عنوان قشر عظیمی از جامعه انجام گرفته است که برگزاری رقابت‌های مختلف روستایی در تبریز و استان از جمله اقدامات خواهد بود و همگانی کردن و مشارکت جوانان در راس برنامه‌های هیئت قرار دارد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول