اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

چتر حمایت کمیته امداد بر سر 800 هزار دانش‌آموز گسترده است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: هم‌اکنون 800 هزار دانش‌آموز، هزار دانشجو و طلبه و تعداد قابل توجهی از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند.

چتر حمایت کمیته امداد بر سر 800 هزار دانش‌آموز گسترده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین انواری ظهر امروز در جمع ائمه جماعات مساجد مشهد اظهار کرد: هم‌اکنون 800 هزار دانش آموز، هزار دانشجو و طلبه و تعداد قابل توجهی از نخبگان تحت پوشش کمیته امداد مشغول به تحصیل هستند و استعدادهای فراوانی توسط این نهاد شناسایی شده و به فعلیت رسیده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از اجرای طرح امداد محله در مشهد به عنوان پایلوت کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح که با همکاری معتمدان محلی و کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد، "هسته‌های محلی" برای توسعه مشارکت‌های مردمی در همه شهرهای کشور ایجاد می‌شود.

انواری ادامه داد: در اجرای طرح امداد محله، هر مسجد یک واحد کمیته امداد می‌شود و کمک‌های مردمی پس از جمع‌آوری با محوریت امام جماعت، به نیازمندان همان محله که شناسایی شده‌اند، تحویل می‌شود که اینگونه از متمرکزکردن آن در کمیته امداد و طولانی‌شدن فرآیند خدمت‌رسانی جلوگیری می‌کند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: مساجد پایگاه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بسیار مناسبی است که باید کمربند خدماتی آنها تعریف و ائمه جماعات به عنوان هادیان فکری جامعه و مردم، می‌بایست از این ظرفیت مساجد استفاده و برای رفع محرومیت برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/ط4000/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول