اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان سرزمین اقوام، ایران کوچک- 7

موسوی: باید به حفظ سلامت مسافران توجه بیشتری شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: به حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی توجه بیشتری شود تا اتفاق ناخوشایندی را شاهد نباشیم.

موسوی: باید به حفظ سلامت مسافران توجه بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن موسوی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد سلامت شهرستان آزادشهر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم امروزها در تکاپوی برنامه‎های ویژه سال نو و ایام نوروز هستند و تحت تاثیر فرارسیدن بهار و عید نوروز بازارها شلوغ‎تر از همه ایام سال است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید بر بازار نظارت کامل داشته باشند تا ضمن کنترل بر قیمت‎ محصولات، به لحاظ کیفی هم شرایط مطلوبی داشته باشند.

معاون فرماندار آزادشهر تصریح کرد: همه ساله با فرا رسیدن ایام نوروز و در آستانه بهار گروهی سودجو سعی دارند محصولاتی که تاریخ مصرف آنها گذشته را روانه بازار کنند و از ضرر و زیان ناشی از نابودی آنها جلوگیری کنند که این اتفاق ناشایست می‎تواند به سلامت جامعه و خانواده‎ها آسیب برساند و بعضا باعث به وجود آمدن حوادثی ناگوار شود.

وی با اشاره به خانه تکانی‎های مردم ابراز داشت: شهرداران نیز ضمن نظارت بر خدمات شهری مانع از انبار شدن زباله‎های ناشی از خانه تکانی‎ها در سطح شهر شوند تا از هجوم حیوانات و حشرات جلوگیری شود.

موسوی شهرستان آزادشهر را به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد و جاذبه‎های زیارتی و سیاحتی که در آن موجود است این شهرستان را مکانی پر مسافر و پرتردد در ایام نوروز قلمداد کرد و از مسئولان مربوطه خواست شرایطی مطلوب را برای استقرار و اسکان مسافران فراهم کنند تا برای هموطنانی که مهمان آزادشهری‎ها و مناطق تابعه هستند مشکلی پیش نیاید.

وی با اشاره به استقرار مسافران در پارک شهر، مدارس، امامزاده آق‎امام و زائر سرای امام هشتم (ع) گفت: تمام شرایط برای اسکان مطلوب هموطنان در نقاط فوق بررسی و نظارت شود و دست‎اندرکاران مربوطه به ویژه مدیریت آموزش و پرورش، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شبکه بهداشت، پلیس راه و نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری‎ها و سایر نهادهای عضو در ستاد دائمی سفر شهرستان امکانات لازمه و شرایط مطلوب را برای استقرار هموطنان فراهم کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول