اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

پرونده حیاط خلوت جریان‌های سیاسی در زنجان بسته شد‌

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه پرونده حیاط خلوت جریان‌های سیاسی در زنجان بسته شده است، از عملکرد مطلوب رسانه‌های استان در زمینه فعالیت‌های انتخاباتی تقدیر کرد.

پرونده حیاط خلوت جریان‌های سیاسی در زنجان بسته شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه این بار نیز انتخابات با عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوبی در استان زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای انتخاباتی در شهرستان‌های استان افزود: حضور با شکوه و برگزاری ایمن انتخابات یک افتخار دیگر را برای کشور و به تبع آن استان زنجان رقم زد.

استاندار زنجان با اشاره به حضور با شکوه مردم استان زنجان در انتخابات اضافه کرد: این حضور موجب شد سال 90 به عنوان سال جهاد اقتصادی با یک شیرینی و افتخار بزرگ برای استان همراه باشد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حضور با شکوه اقشار مختلف مردم در انتخابات افزود: حضور مردم در این انتخابات تاریخی بود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به حضور 64 درصدی مردم در انتخابات ادامه داد: این درصد در استان زنجان بیش از 70 است که این امر نشان دهنده اهمیت موضوع برای ملت ایران است.

وی با اشاره به تبلیغات دشمنان در زمینه حضور نداشتن مردم در صحنه انتخابات افزود: مردم کشور با حضور با شکوه در انتخابات درس بزرگ و جواب کوبنده به دشمنان نظام دادند.

استاندار زنجان اذعان داشت: تلاش‌های دشمنان و تبلیغات سوء آنها در زمینه حضور نداشتن مردم کشور در انتخابات نه تنها تاثیری در شکوه حضور مردم نداشت، بلکه به ضرر خود این کشورها تمام شد.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب افراد اصلح در انتخابات افزود: خوشبختانه مردم زنجان اقدام به انتخاب افرادی کرده‌اند، که از خود مردم هستند.

رئوفی‌نژاد اذعان داشت: انتخابی که در این دوره از انتخابات توسط مردم صورت گرفته بی‌نظیر است، چرا که ایجاد حیات خلوت سیاسی برای برخی از جریان‌های در مجلس بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه نماینده کلی از حیاط خلوت جریان‌های سیاسی در مجلس ششم بود، افزود: در این دوره از مجلس برخی از مسائل ظرفیت‌های استان به غارت می‌رفت.

استاندار زنجان اظهار کرد: دیگر پرونده حیاط خلوت سیاسی جریان‌های سیاسی در مجلس برای استان زنجان بسته شده است.

وی افزود: بسته شدن پرونده حیاط خلوت‌های سیاسی در مجلس به هوشیاری دارد و حتی یک لحظه غفلت نیز موجب برگشت آن می‌شود.

وی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هرگاه میدان خالی شود دیگران از آن استفاده می‌کنند.

رئوفی‌نژاد در ادامه با اشاره به انتخاب قاطع نمایندگان توسط مردم افزود: نفرات اول با رای بسیار قاطع از سوی مردم انتخاب شدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم افزود: مقام معظم رهبری نیز بر این امر تاکید بسیاری داشتند.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شکوه حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مکتوب می‌شود، افزود: باید نقاط  قوت و ضعف در این بخش مورد توجه قرار گرفته و از آنها به عنوان تجربه‌ای برای آینده استفاده شود.

وی همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌های استان در زمینه اطلاع‌رسانی و عملکرد مناسب در جریان برگزاری انتخابات اضافه کرد: این موضوع نیز یکی از عوامل حضور با شکوه مردم در انتخابات بود.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در سال جاری افزود: تکلیف در سال جاری یک مقدار سنگین‌تر بود، چرا که امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود.

وی تصریح کرد: همین سال جهاد اقتصادی موجب برداشتن گام‌های بلندتری از سوی مسئولان و تعیین شاخص‌های مختلفی شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری بیش از 4 هزار پروژه در بخش‌های مختلف در استان زنجان انجام شده است، اضافه کرد: این امر نیز با همکاری و همدلی مسئولان اجرایی امر حاصل شده است.

وی همچنین با تاکید بر جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی استان افزود: تا پایان اردیبهشت سال آینده به دستگاه‌های فرصت داده شده تا اقدام به جذب اعتبارات کنند.

رئوفی‌نژاد همچنین با اشاره به انجام شیفت‌بندی در ایام تعطیلات و روزهای پایانی سال در دستگاه‌های مختلف استان به ویژه دستگاه‌هایی که با حوادث غیر مترقبه ارتباط دارند، اضافه کرد: این امر توسط بازرس‌های مسئول در این زمینه رصد شده و مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن مسکن مهر در استان زنجان افزود: این امر نیز در سه ماهه نخست سال آینده انجام می‌شود.

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی در دستگاه‌های اجرایی استان اضافه کرد: در آینده نزدیک هیچ نیروی شرکتی و قراردادی در ادارات و دستگاه‌ها نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: نیروهای مشغول به کار در ادارات باید با ضوابط و قوانین مشخص شده باشد، حتی اگر شرکتی باشند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول