اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تقویت دین‌باوری جوانان را از آسیب‌های اجتماعی برحذر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: تقویت باورها و اعتقادات دینی در شاکله دینداری سبب می‌شود تا آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد.

تقویت دین‌باوری جوانان را از آسیب‌های اجتماعی برحذر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در نخستین همایش علمی، تخصصی میزان تأثیر آموزش و اطلاع‌رسانی به جوانان در شناخت آسیب‌های اجتماعی در خلخال اظهار داشت: در پیچیدگی عصر کنونی آن چه که بیشتر مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته است تقویت و تحکیم نظام خانواده و آشنایی جوانان با آموزه‌ها و مکتب انسان‌ساز اسلام است که بعد از گذشت 33 سال باید ضعف‌های خود را در این حوزه ترمیم کنیم.

وی تصریح کرد:‌ هر چند همسو با سیاست‌گذاری‌های فرهنگی و مکتبی ما دشمنان سعی می‌کنند با راه‌اندازی سیگنال‌های انحرافی و غیراخلاقی جوانان ما را گمراه و منزوی کنند، نسل آینده ما به فضای پاک و معطری نیاز دارد تا بتواند در این محیط رشد کرده و اندیشه سالمی پیدا کند.

عبداللهی به انواع هجمه‌های نظام‌های استکباری در به انحراف کشیدن جوانان و افکار پاک آنها را بیان کرد و افزود: دشمن در یک دسیسه خطرناک باور جوانان ما را نشانه رفته است تا بتواند با غلبه بر این شاکله واقعی اندیشه‌های سست و بی‌بنیان خود را توسعه و ترویج کند.

این مسئول اضافه کرد: در چنین فضای غبارآلودی ضرورت دارد نسل سوم و چهارم انقلاب بهتر و بیشتر با خطرات و آسیب‌ها آشنا شده و معلمان و والدین نیز راه صحیح را به آنها گوشزد کنند.

وی ادامه داد: فرزندان، نوجوانان و جوانان ما اولین نسلی هستند که در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته و ضرورت دارد با آگاه‌سازی آنها این خطرات را به حداقل برسانیم.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال گفت: ‌اگر امروز به فکر هدایت و راهنمایی صحیح جوانان، نوجوانان و حتی خردسالان خود با معیار اخلاق اسلامی و رفتار دینی نباشیم، به یقین فردا در جامعه این قشر با مشکلات فراوانی مواجه می‌شوند.

عبداللهی با تاکید بر تقویت مؤلفه‌های خودباوری و شناخت ارزش‌ها در جامعه اسلامی افزود: در مدارس شایسته است رفتارهای اجتماعی و شناخت از آسیب‌ها و مقابله با آن به نسل آینده‌ساز این کشور گوشزد شده و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ شود.

در پایان این همایش سه مقاله در مورد آسیب‌های اجتماعی ارایه شد و جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول