اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی کرمان:

هتل‌های کرمان برای نوروز رزرو شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: 100 درصد هتل‌های کرمان از روز دوم فروردین به بعد برای ایام نوروز رزرو شده‌اند.

هتل‌های کرمان برای نوروز رزرو شده‌اند

به  گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی بنی‌اسدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اظهار داشت: پخش مستندهای ویژه جاذبه‌های گردشگری استان کرمان از شبکه‌های برون مرزی تاثیر مطلوبی در جذب گردشگر داشته است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در نوروز 91 کرمان میزبان مهمانان بسیاری باشیم، ابراز داشت: 100 درصد هتل‌های کرمان از روز دوم فروردین ماه سال آینده برای ایام نوروز رزرو شده است.

بنی‌اسدی عنوان کرد: فعالیت ستاد نوروزی استان کرمان از دو ماه گذشته آغاز شده است و کار اجرایی این ستاد از 28 اسفندماه سال جاری آغاز می‌‌شود و تا 13 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: مدرسه‌هایی که برای اسکان مسافران نوروزی در کرمان در نظر گرفته شده است، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در این خطه هستند.

بنی‌اسدی با اشاره به اینکه ستاد نوروزی استان کرمان در جنب یخدان مویدی مستقر می‌شود، ابراز داشت: بسته‌های فرهنگی در اختیار مهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: 22 مستند از جاذبه‌های گردشگری استان کرمان به شبکه‌های سراسری ارسال شده است.

سید محمد حسینی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز کرمان برنامه‌های جذاب و متنوعی را برای پخش در ایام نوروز آماده کرده که برنامه "خوش آمدی مسافر" از جمله این برنامه‌ها است.

در این نشست همچنین دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان گفت: عفاف، حجاب و غیرت، نشر فرهنگ جهاد اقتصادی، قانون‌مداری، نشاط، شادابی و زیباسازی فضاها و آگاهی بخشی به صنوف اولویت‌های اصلی این شورا در سال جاری بوده است.

محمد بصیریان از ارائه 140 پیشنهاد اعضای شورای فرهنگ عمومی برای مشخص کردن اولویت‌ها خبر داد و افزود: در جمع‌بندی نهایی در کمیسیون داخلی دبیرخانه 20 پیشنهاد به عنوان اولویت پیشنهاد شد و در نهایت پنج اولویت انتخاب و اجرایی شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول