اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد استقبال از بهار مشهد:

رزرو هتل برای زائران از کمپ‌های مشهد ممکن شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد استقبال از بهار مشهد گفت: حق رزرو هتل و مهمانسرا برای زائران در ایام نوروز از داخل کمپ‌های مشهد امکان‌پذیر شد.

رزرو هتل برای زائران از کمپ‌های مشهد ممکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی باقری اظهار کرد: جلساتی برای برنامه‌های شهرداری در اجرای طرح‌ استقبال از بهار برگزار شد و برنامه‌ریز‌های لازم انجام شد.

دبیر ستاد استقبال از بهار مشهد گفت: برنامه‌هایی که در این جلسات تصویب شده است نصب نمادهای بهاری جدید شهری است و یا به نوعی از نمادهای جدید در سطح کل شهری است که پراکنده در سطح شهر نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌ها چاپ یک ویژه‌نامه نوروزی با موضوع اطلاع‌رسانی دستگاه‌های و نهادهای شهر مشهد است که در آن اطلاعاتی مانند حرکت پروازهای فرودگاه، راه آهن، حمل و نقل شهری در این ویژه‌نامه گنجانده می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از بهار مشهد یکی از دستاوردهای ستاد استقبال از بهار در سال 91 را رزرو هتل برای زئران از داخل کمپ‌ها دانست و تصریح کرد:‌ این قابلیت در این ایام در مکان‌های کمپ باباقدرت و طرق اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به ارزیابی اقدامات ستاد استقبال از بهار در سال 90گفت: در حال حاضر برگزاری این ستاد به صورت یک فرهنگ درآمده است به طوری که تمام بخش‌های شهرداری در این برنامه دست دارند و از همه واحدها و معاونت‌ها برای این ستاد ارائه برنامه خواسته شد.

باقری خاطرنشان کرد: یکی ازبرنامه‌هایی که تاکید زیادی روی آن است تا به مرحله ظهور برسد بحث شارژ "من کارت" است که در کمپ‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول