اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد

بازداشت اخلال‌گران امنیت و آسایش مردم تا پایان تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: افرادی که به هر عنوان در این ایام به ویژه چهارشنبه سوری باعث اختلال و بی‌نظمی شوند بسته به سطح جرائم تا پایان تعطیلات رسمی نوروز بازداشت می‌شوند.

بازداشت اخلال‌گران امنیت و آسایش مردم تا پایان تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز محمدرضا اسحاقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول سال جاری جرم عمده و سازمان‌یافته و مختل کننده آسایش و آرامش عمومی نداشتیم بلکه در بخش‌های مختلف فضای مناسب‌تری را برای توسعه فضاهای اقتصادی و برگزاری همایش‌ها و جلوه‌های اقتدار و پایداری مردم در صحنه‌های مختلف شاهد بودیم.

وی افزود: در آستانه چهارشنبه آخر سال به دلیل وجود سوابق متعدد آسیب‌ها و صدمات جدی ناشی از حرکات خطرآفرین،‌ پلیس بر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم تأکید دارد. از این رو توقع ما از همه جوانان مراقبت و دقت در مواجهه با چنین خطراتی است.

اسحاقی از افزایش 200 درصدی کشفیات مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت:‌ در 11ماهه سال گذشته بیش از 556 هزار قطعه مواد محترقه در استان کشف شد که این رقم در مدت مشابه سال جاری به یک میلیون و 271 هزار و 779 قطعه مواد محترقه افزایش یافته است که بیانگر افزایش اشرافیت پلیس در این بخش است.

وی ادامه داد: بهمن ماه سال گذشته 32 هزار و 376 قطعه مواد محترقه کشف شد که این رقم در بهمن ماه امسال به 776 هزار و 327 قطعه افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه پلیس به عنوان ناظم امنیت اجتماعی،‌ با مخلان امنیت و آسایش مردم برخورد جدی و مناسب خواهد داشت،‌ اضافه کرد: البته مراسم چهارشنبه سوری سال گذشته بیانگر این واقعیت بود که مردم به این امر بیشتر مقید هستند و هوشیاری لازم در مردم وجود دارد.

اسحاقی شعار نیروی انتظامی در این ایام را « بهار من،‌ آرامش و رضایت توست» عنوان کرد و افزود: در بخش انتظامی نیز بیش از 2 هزار واحد گشت موتوری،‌ پیاده و سواری به مجموعه موجود در استان افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش امنیتی استان در سال جاری توفیقات خوبی داشتیم به گونه‌ای که در بخش سرقت طلا فروشی‌ها شاهد کاهش 50 درصدی بودیم و بیشتر مواقع نیز در کمتر از 72 ساعت نسبت به کشف عناصر سرقت اقدام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان به اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی از روز 24 اسفند در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این راستا 915 چادر و کیوسک نیروی انتظامی در سطح استان و در مسیرها ایجاد شده است که البته همکاری مردم در این راستا نباید نادیده گرفته شود.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: افراد و خودروهایی که در ایام نوروز و چهارشنبه سوری باعث اختلال در نظم عمومی شوند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می شود.

وی افزود: مخلان نظم عمومی باید مجازات‌ اجتماعی را بپذیرند و سعی کنند از تخلفات پرهیز کنند، افرادی که به هر عنوان در این ایام باعث اختلال و بی‌نظمی شوند بسته به سطح جرائم تا پایان تعطیلات رسمی نوروز بازداشت می‌شوند.

اسحاقی خاطرنشان کرد:‌ نیروی انتظامی در سطح جاده ها، معابر شهری در محلات و سکونت‌گاه‌ها و در طول مسیر تردد میهمان نوروزی، تمهیدات لازم را به ویژه از لحاظ امداد و نجات اندیشیده است. نیروهای هلال احمر، اورژانس، پلیس راه، شهرداری، آتش نشانی و راه و ترابری آماده شده‌اند و در روز 24 اسفند رزمایش انجام می‌دهند و تیم‌های آنها به محل استقرار تعیین شده در سراسر استان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول